Modern Legal
  • Napreden AI iskalnik za hitro iskanje primerov
  • Dostop do celotne evropske in slovenske sodne prakse
  • Samodejno označevanje ključnih relevantnih odstavkov
Začni iskati!

Podobni dokumenti

Ogledaj podobne dokumente za vaš primer.

Prijavi se in poglej več podobnih dokumentov

Prijavite se za brezplačno preizkusno obdobje in prihranite ure pri iskanju sodne prakse.

Razsodba oglaševalskega razsodišča št. 32

Neutemeljeno
18. februar 1999
Z Googlom najdeš veliko.
Z nami najdeš vse. Preizkusi zdaj!

Samo zamislim si kaj bi rada da piše v sodbi, to vpišem v iskalnik, in dobim kar sem iskala. Hvala!

Tara K., odvetnica

PRITOŽBA: Agencija Avanta je dne 5. 2. 1999 vložila pritožbo Častnemu razsodišču SOZ zaradi oglaševalske akcije "Zdaj ali nikoli", naročnika oglaševalske akcije Summit Motors, agencije Prestige. V pritožbi se navaja, da je navedena oglaševalska akcija plagiat oglaševalske akcije "Zdaj ali nikoli", naročnika Hyundai Avto Trade, agencije Avanta, ki je bila zasnovana in izvedena februarja 1998. Dalje se navaja, da februarja 1999 mediji objavljajo oglaševalsko akcijo agencije Prestige z identično kreativno zasnovo in verbalnimi konstantami, za isto vrsto izdelka, za konkurenčnega naročnika, z enakim namenom pospeševanja prodaje vseh modelov, na enak način /veliki plakati, dvolistni letak v dnevnih časopisih/. Vlagatelj pritožbe tudi meni, da je oglaševalska akcija Prestige v nasprotju z osnovnimi načeli zdravega tekmovanja.

ODGOVOR: Agencija Prestige ni želela posredovati pojasnila. SEKCIJA SLOVENSKEGA OGLAŠEVALSKEGA KODEKSA: Člen 15, POSNEMANJE Plagiiranje oz. imitacija oglaševalskih ilustracij, posnetkov, sloganov, tekstov, embalaže, ali etikete, kot tudi neupravičena uporaba tuje ideje za kreiranje oglaševalskega sporočila in izdelavo oglaševalskega sredstva v celoti ali delno, se šteje za nelojalen postopek, ki je v nasprotju s poklicno etiko in dobrimi običaji v stroki. Za nelojalen postopek se še posebej šteje, če se posnemanje izvrši pri istovrstnih ali podobnih izdelkih, kar lahko pri porabnikih povzroči zmedo in škodo oglaševalcu, katerega oglaševalska sredstva in sporočila se posnemajo. RAZSODBA: Častno razsodišče SOZ je primer obravnavalo dne 19. 2. 1999 in sprejelo razsodbo: Pritožba ni utemeljena. Častno razsodišče SOZ ugotavlja, da so bile pri obeh akcijah uporabljene podobne tehnike oglaševanja za istovrstne izdelke, kar ni priporočljivo s stališča oglaševalske stroke. Vendar pa Častno razsodišče SOZ hkrati ugotavlja, da sporni tekst oglasov "Zdaj ali nikoli" predstavlja splošno obliko nagovora, "slepi naslov", ki se ne navezuje na identiteto blagovne znamke ali izdelka, podobno kot "kupite zdaj", "kličite zdaj", "izkoristite priložnost", in zato ne sodi pod zaščito 15. člena Slovenskega oglaševalskega kodeksa. Častno razsodišče SOZ ni ugotovilo povzročene škode potrošnikom ali podjetjem, ter ni ugotovilo povzročene zmede na trgu. Primer zaključen. Častno razsodišče SOZ

Javne informacije Slovenije, Oglaševalsko razsodišče, Slovenska oglaševalska zbornica (SOZ)

Do relevantne sodne prakse v nekaj sekundah

Dostop do celotne evropske in slovenske sodne prakse
Napreden AI iskalnik za hitro iskanje primerov
Samodejno označevanje ključnih relevantnih odstavkov

Začni iskati!

Prijavite se za brezplačno preizkusno obdobje in prihranite več ur tedensko pri iskanju sodne prakse.Začni iskati!

Pri Modern Legal skupaj s pravnimi strokovnjaki razvijamo vrhunski iskalnik sodne prakse. S pomočjo umetne inteligence hitro in preprosto poiščite relevantne evropske in slovenske sodne odločitve ter prihranite čas za pomembnejše naloge.

Kontaktiraj nas

Tivolska cesta 48, 1000 Ljubljana, Slovenia