Modern Legal
  • Napreden AI iskalnik za hitro iskanje primerov
  • Dostop do celotne evropske in slovenske sodne prakse
  • Samodejno označevanje ključnih relevantnih odstavkov
Začni iskati!

Podobni dokumenti

Ogledaj podobne dokumente za vaš primer.

Prijavi se in poglej več podobnih dokumentov

Prijavite se za brezplačno preizkusno obdobje in prihranite ure pri iskanju sodne prakse.

U-I-33/97

Z Googlom najdeš veliko.
Z nami najdeš vse. Preizkusi zdaj!

Samo zamislim si kaj bi rada da piše v sodbi, to vpišem v iskalnik, in dobim kar sem iskala. Hvala!

Tara K., odvetnica

13.3.1997

SKLEP

Ustavno sodišče je v postopku za preizkus zahteve Zveze svobodnih sindikatov Slovenije iz Ljubljane, na seji dne 13. marca 1997

s k l e n i l o :

Postopek za preizkus zahteve za oceno ustavnosti in zakonitosti Pravilnika o sistemizaciji delovnih mest v Davčni upravi Republike Slovenije z dne 28.6.1996 se ustavi.

O B R A Z L O Ž I T E V

1.Predlagatelj je vložil zahtevo za oceno ustavnosti in zakonitosti v izreku sklepa navedenega pravilnika, ki ga je izdala vršilka dolžnosti direktorja Davčne uprave RS, in sicer v delu, v katerem naj bi v nasprotju z Zakonom o davčni službi (Uradni list RS, št. 18/96) opredelil dve delovni mesti davčnega inšpektorja, in sicer republiškega inšpektorja I in republiškega inšpektorja II, za katerih zasedbo se zahtevajo različni pogoji, pri izvajanju inšpekcijskega nadzorstva pa med njima ni razlik.

2.Predlagatelj v zahtevi še navaja, da je nepravilno sklicevanje na Uredbo o skupnih temeljih za notranjo organizacijo in sistemizacijo delovnih mest v upravnih organih in upravnih enotah, saj je Zakon o davčni službi enotno uredil pristojnosti, naloge in pooblastila inšpektorjev. Nadalje meni, da je izpodbijani predpis v nasprotju z načelom enakopravnosti delavcev, saj za popolnoma enako delo določa različno plačo. V neskladju s 27. členom navedenega zakona naj bi bila tudi določba Uredbe, ki določa nižji koeficient za davčne izterjevalce s srednjo izobrazbo, čeprav vsi opravljajo enako delo.

3.Ustavno sodišče je predlagatelju poslalo zahtevo v dopolnitev, saj ni bil priložen akt, katerega ustavnost oziroma zakonitost je izpodbijal. Predlagatelj je namreč zahtevi priložil Pravilnik o notranji organizaciji Davčne uprave RS, ki pa tudi ni ustrezno opremljen, da bi se lahko štelo, da gre za veljaven interni akt, saj je brez podpisa ministra, datuma, pečata ipd.

4.Predlagatelj ni predložil zahtevanega pravilnika. Pač pa je predlagal, da naj Ustavno sodišče samo pridobi podrobnejši, veljavni interni akt o sistemizaciji delovnih mest v Davčni upravi RS, ker ga sam še ni uspel pridobiti.

5.Zahteva glede presoje ustavnosti in zakonitosti v izreku tega sklepa navedenega Pravilnika je tudi po dopolnitvi ostala nepopolna in tako nesposobna za nadaljnje obravnavanje.

Izpodbijani pravilnik namreč z ničimer ne ureja tega kar je predmet zahteve, tako tudi ne Pravilnik o notranji organizaciji Davčne uprave RS, ki je bil priložen zahtevi ob njeni vložitvi.

6.Ustavno sodišče je ta sklep sprejelo na podlagi določbe tretjega odstavka 28. člena Zakona o Ustavnem sodišču (Uradni list RS, št. 15/94) v sestavi: predsednik dr. Tone Jerovšek in sodniki mag. Matevž Krivic, mag. Janez Snoj, dr. Janez Šinkovec, dr. Lovro Šturm, Franc Testen, dr. Lojze Ude in dr. Boštjan M. Zupančič. Sklep je sprejelo soglasno.

P R E D S E D N I Kdr. Tone Jerovšek

Ustavno sodišče

Do relevantne sodne prakse v nekaj sekundah

Dostop do celotne evropske in slovenske sodne prakse
Napreden AI iskalnik za hitro iskanje primerov
Samodejno označevanje ključnih relevantnih odstavkov

Začni iskati!

Prijavite se za brezplačno preizkusno obdobje in prihranite več ur tedensko pri iskanju sodne prakse.Začni iskati!

Pri Modern Legal skupaj s pravnimi strokovnjaki razvijamo vrhunski iskalnik sodne prakse. S pomočjo umetne inteligence hitro in preprosto poiščite relevantne evropske in slovenske sodne odločitve ter prihranite čas za pomembnejše naloge.

Kontaktiraj nas

Tivolska cesta 48, 1000 Ljubljana, Slovenia