Samo zamislim si kaj bi rada da piše v sodbi, to vpišem v iskalnik, in dobim kar sem iskala. Hvala!
Tara K., odvetnica
Oglaševalsko razsodišče je prejelo pritožbo potrošnika, ki se nanaša na oglasno pasico "bet-at –home-com", ki je bila objavljena na portalu www.24ur.com družbe PRO PLUS d.o.o. iz Ljubljane vsaj tudi 30.3.2010. Vlagatelj pritožbe meni, da oglaševanje, ki je v celoti v angleškem jeziku, krši določila zakona o javni rabi slovenščine in določila 7.6. člena Slovenskega oglaševalskega kodeksa.
Uvodoma: K odgovoru na pritožbo je bil pozvan založnik medija objave www.24ur.com družba PRO PLUS, ki je odgovoren za skladnost oglaševanja z zakonskimi določili, ki so predmet pritožbe.
PRO PLUS v svojem odgovoru na pritožbo le-to v celoti zavrača kot neutemeljeno z obrazložitvijo, kot sledi.
Oglasna pasica "Bet-at-home.com", ki je predmet pritožbe, ki se vlagatelju pritožbe prikazuje v angleškem jeziku je narejena na način, da je jezik na oglasni pasici prilagojen jezikovnim nastavitvam brskalnika, ki ga uporabnik uporablja. Gre torej za tako imenovano "pametno" oglasno pasico, ki se prilagaja nastavitvam brskalnika.
Pro Plus je na poziv razsodišča posredovala dokaz, da je bila spletna pasica na www.24ur.com objavljena v slovenskem jeziku odvisno od jezikovne nastavitve brskalnika uporabnika.
Oglaševalsko razsodišče je primer obravnavalo 5. maja 2010 in sprejelo razsodbo
Pritožba ni utemeljena.
O b r a z l o ž i t e v:
Na podlagi posredovanih informacij pritožnika in oglaševalca ter ogleda oglaševanja (oglasna pasica "Bet-at-home.com"), ki je bilo predmet presoje, Oglaševalsko razsodišče ugotavlja, da le-ta ne krši določil Slovenskega oglaševalskega kodeksa.
Oglaševalsko razsodišče Cene Grčar l.r., predsednik
Cene Grčar pri presojanju o pritožbi po načelu samo-izključitve ni sodeloval.