Samo zamislim si kaj bi rada da piše v sodbi, to vpišem v iskalnik, in dobim kar sem iskala. Hvala!
Tara K., odvetnica
Oglaševalsko razsodišče je prejelo pritožbo potrošnika, ki se nanaša na oglas – veliki obcestni plakat za spodnje perilo Palmers. Predmetni oglas je bil med drugim objavljen na jumbo plakatih v Mariboru. Na oglasu je upodobljena ženska zgolj v spodnjem perilu, ki na velikem obcestnem plakatu žali dober okus in slabo vzgojno vpliva na otroke in na odrasle. Vlagatelj pritožbe zato ocenjuje, da oglas žali javnost v smislu splošno prevladujočih pravil o dostojnosti in krši določila 3. člena Slovenskega oglaševalskega kodeksa.
Oglaševalec – zastopnik in distributer perila Palmers za Slovenijo podjetje Krokodil iz Ljubljane - v svojem odgovoru na pritožbo le-to v celoti zavrača kot neutemeljeno z obrazložitvijo:
Oglas je posredovalo podjetje Palmers tekstil AG Dunaj. Načrtovan in izdelan je bil za oglaševanje perila blagovne znamke Palmers v vseh državh, kjer le-ta ima svoja prodajna mesta. Kot tak je bil pregledan in preverjen s strani vseh zornih kotov in sprejet kot primeren za oglaševanje v mednarodnem merilu. Zato vse navedbe o neustreznosti v celoti zavračamo.
Člen 3 - DOSTOJNOST
Oglaševanje ne sme vsebovati ničesar, kar bi žalilo javnost v smislu splošno prevladujočih pravil o dostojnosti. Oglaševanje ne sme nasprotovati samoumevni enakopravnosti med spoloma niti prikazovati moškega, ženske ali otroka na žaljiv oz. podcenjujoč način. Prikazovanje golote in spolnih namigovanj zgolj zaradi šokiranja ali zbujanja pozornosti ter brez smiselne povezave z izdelkom ni sprejemljivo. Kadar se golota in spolni namigi uporabljajo v povezavi s sporočilom, naj ne žalijo dobrega okusa.
Oglaševalsko razsodišče je primer obravnavalo 3. decembra 2008 in sprejelo razsodbo
Pritožba ni utemeljena.
Obrazložitev:
Oglaševalsko razsodišče je na podlagi posredovanih informacij in ogleda predmetnega oglasa presodilo, da le-ta ne krši določil Slovenskega oglaševalskega kodeksa. Vizualna rešitev oglasa je skladna z naravo oglaševanega izdelka ter zasnovana na način, ki ne žali dobrega okusa.
Oglaševalsko razsodišče Cene Grčar l.r., predsednik