Modern Legal
  • Napreden AI iskalnik za hitro iskanje primerov
  • Dostop do celotne evropske in slovenske sodne prakse
  • Samodejno označevanje ključnih relevantnih odstavkov
Začni iskati!

Podobni dokumenti

Ogledaj podobne dokumente za vaš primer.

Prijavi se in poglej več podobnih dokumentov

Prijavite se za brezplačno preizkusno obdobje in prihranite ure pri iskanju sodne prakse.

Prikrivanje podatkov o izbranih kandidatih

15. april 2025
Z Googlom najdeš veliko.
Z nami najdeš vse. Preizkusi zdaj!

Samo zamislim si kaj bi rada da piše v sodbi, to vpišem v iskalnik, in dobim kar sem iskala. Hvala!

Tara K., odvetnica

Prikrivanje podatkov o izbranih kandidatih

Prikrivanje podatkov o izbranih kandidatih

Datum

Datum

15.04.2025

15.04.2025

Številka

Številka

07121-1/2025/475

07121-1/2025/475

Kategorije

Kategorije

Delovna razmerja, Razno

Delovna razmerja, Razno

Informacijski pooblaščenec (v nadaljevanju: IP) je po e-pošti prejel vaše zaprosilo za mnenje. Navajate, da ste se večkrat prijavili na razpis za prosto delovno mesto pri zavodu (center za socialno delo), vendar ste bili zavrnjeni ... Zahtevali ste vpogled v razpisno dokumentacijo, vendar so vašo prošnjo zaradi varstva osebnih podatkov zavrnili. Posredovati vam niso želeli niti podatka, kdo je bil izbran, čeprav so ta podatek objavili na svoji spletni strani. ... Prejeli ste samo specifikacije razpisov, ne pa tudi dokumentacije izbranih kandidatov na delovno mesto (prošnje, življenjepisi, dokazila o izobrazbi in kompetencah). Menite, da gre v tem zavodu za diskriminacijo na podlagi starosti, starejši tako praktično nimajo možnosti za zaposlitev.

Informacijski pooblaščenec (v nadaljevanju: IP) je po e-pošti prejel vaše zaprosilo za mnenje. Navajate, da ste se večkrat prijavili na razpis za prosto delovno mesto pri zavodu (center za socialno delo), vendar ste bili zavrnjeni ... Zahtevali ste vpogled v razpisno dokumentacijo, vendar so vašo prošnjo zaradi varstva osebnih podatkov zavrnili. Posredovati vam niso želeli niti podatka, kdo je bil izbran, čeprav so ta podatek objavili na svoji spletni strani. ... Prejeli ste samo specifikacije razpisov, ne pa tudi dokumentacije izbranih kandidatov na delovno mesto (prošnje, življenjepisi, dokazila o izobrazbi in kompetencah). Menite, da gre v tem zavodu za diskriminacijo na podlagi starosti, starejši tako praktično nimajo možnosti za zaposlitev.

Prosite nas za pojasnilo, za kakšno varovanje osebnih podatkov gre pri življenjepisu, dokazilih o izobrazbi in kompetencah in pisni vlogi za zaposlitev ter zakaj ne morete prejeti podatka o letnici rojstva izbranega kandidata.

Prosite nas za pojasnilo, za kakšno varovanje osebnih podatkov gre pri življenjepisu, dokazilih o izobrazbi in kompetencah in pisni vlogi za zaposlitev ter zakaj ne morete prejeti podatka o letnici rojstva izbranega kandidata.

* * *

* * *

Na podlagi informacij, ki ste nam jih posredovali, vam v nadaljevanju skladno s 5. točko prvega odstavka 55. člena Zakona o varstvu osebnih podatkov (Uradni list RS, št. 163/22, ZVOP-2), 58. členom Uredbe (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov ter razveljavitvi Direktive 95/46/ES (Splošna uredba) ter 2. členom Zakona o informacijskem pooblaščencu (Uradni list RS, št. 113/05 in 51/07 – ZUstS-A, ZInfP) posredujemo naše neobvezujoče mnenje v zvezi z vašim vprašanjem.

Na podlagi informacij, ki ste nam jih posredovali, vam v nadaljevanju skladno s 5. točko prvega odstavka 55. člena Zakona o varstvu osebnih podatkov (Uradni list RS, št. 163/22, ZVOP-2), 58. členom Uredbe (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov ter razveljavitvi Direktive 95/46/ES (Splošna uredba) ter 2. členom Zakona o informacijskem pooblaščencu (Uradni list RS, št. 113/05 in 51/07 – ZUstS-A, ZInfP) posredujemo naše neobvezujoče mnenje v zvezi z vašim vprašanjem.

Skladno z določbami Zakona o javnih uslužbencih (ZJU) lahko vsak kandidat, ki je sodeloval v izbirnem postopku, pod nadzorom uradne osebe organa vpogleda v vse podatke, ki jih je izbrani kandidat navedel v prijavi na javni natečaj in dokazujejo izpolnjevanje natečajnih pogojev, in v gradiva izbirnega postopka. IP meni, da ta določba ne daje pravne podlage za pregledovanje dokumentacije izbirnega postopka. Če je v posameznem dokumentu navedeno večje število osebnih podatkov, kot je to potrebno za izpolnitev namena določbe 63. člena ZJU, se kandidatom, ki so sodelovali v postopku, omogoči vpogled na način, da se določeni osebni podatki na dokumentu prekrijejo.

Skladno z določbami Zakona o javnih uslužbencih (ZJU) lahko vsak kandidat, ki je sodeloval v izbirnem postopku, pod nadzorom uradne osebe organa vpogleda v vse podatke, ki jih je izbrani kandidat navedel v prijavi na javni natečaj in dokazujejo izpolnjevanje natečajnih pogojev, in v gradiva izbirnega postopka. IP meni, da ta določba ne daje pravne podlage za pregledovanje dokumentacije izbirnega postopka. Če je v posameznem dokumentu navedeno večje število osebnih podatkov, kot je to potrebno za izpolnitev namena določbe 63. člena ZJU, se kandidatom, ki so sodelovali v postopku, omogoči vpogled na način, da se določeni osebni podatki na dokumentu prekrijejo.

Po sklenitvi delovnega razmerja izbranega kandidata, bi lahko bilo posredovanje določenih podatkov dopustno po določbah Zakona o dostopu do informacij javnega značaja (ZDIJZ). Dostop do zahtevane informacije se dovoli, če gre za podatke o porabi javnih sredstev ali podatke, povezane z opravljanjem javne funkcije ali delovnega razmerja javnega uslužbenca. Na podlagi prakse IP gre v tem primeru za podatke, ki izkazujejo izpolnjevanje pogojev in meril za delovno mesto. Organ je dolžan prosilcu omogočiti dostop do tistih podatkov, ki so relevantni za zasedbo določenega delovnega mesta, preostala znanja, reference in izkušnje, ki jih kandidat navede, ki pa ne izkazujejo izpolnjevanja razpisnih pogojev, pa prosilcu ni dolžan posredovati, saj sodijo med varovane osebne podatke.

Po sklenitvi delovnega razmerja izbranega kandidata, bi lahko bilo posredovanje določenih podatkov dopustno po določbah Zakona o dostopu do informacij javnega značaja (ZDIJZ). Dostop do zahtevane informacije se dovoli, če gre za podatke o porabi javnih sredstev ali podatke, povezane z opravljanjem javne funkcije ali delovnega razmerja javnega uslužbenca. Na podlagi prakse IP gre v tem primeru za podatke, ki izkazujejo izpolnjevanje pogojev in meril za delovno mesto. Organ je dolžan prosilcu omogočiti dostop do tistih podatkov, ki so relevantni za zasedbo določenega delovnega mesta, preostala znanja, reference in izkušnje, ki jih kandidat navede, ki pa ne izkazujejo izpolnjevanja razpisnih pogojev, pa prosilcu ni dolžan posredovati, saj sodijo med varovane osebne podatke.

Če v vašem primeru menite, da gre za diskriminacijo, vam predlagamo, da se obrnete na zagovornika načela enakosti. Pojasnjujemo tudi, da opravlja nadzor nad zakonitostjo dela centrov za socialno delo Socialna inšpekcija pri Ministrstvu za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti.

Če v vašem primeru menite, da gre za diskriminacijo, vam predlagamo, da se obrnete na zagovornika načela enakosti. Pojasnjujemo tudi, da opravlja nadzor nad zakonitostjo dela centrov za socialno delo Socialna inšpekcija pri Ministrstvu za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti.

Obrazložitev

Obrazložitev

Uvodoma poudarjamo, da IP izven postopka inšpekcijskega nadzora oziroma drugega upravnega postopka konkretnih obdelav osebnih podatkov ne more presojati.

Uvodoma poudarjamo, da IP izven postopka inšpekcijskega nadzora oziroma drugega upravnega postopka konkretnih obdelav osebnih podatkov ne more presojati.

Na podobno vprašanje, kot je vaše, je IP že odgovarjal v izdanem mnenju https://www.ip-rs.si/mnenja-zvop-2/vpogled-v-dokumentacijo-izbranega-kandidata-pri-javnem-zavodu-1715755274 z dne 10. 5. 2024.

Na podobno vprašanje, kot je vaše, je IP že odgovarjal v izdanem mnenju št. 07121-1/2024/545 z dne 10. 5. 2024.

Za vsako obdelavo osebnih podatkov (kamor štejemo tudi posredovanje podatkov) mora imeti upravljavec ustrezno pravno podlago skladno s prvim odstavkom 6. člena Splošne uredbe:

Za vsako obdelavo osebnih podatkov (kamor štejemo tudi posredovanje podatkov) mora imeti upravljavec ustrezno pravno podlago skladno s prvim odstavkom 6. člena Splošne uredbe:

(a)posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, je privolil v obdelavo njegovih osebnih podatkov v enega ali več določenih namenov;

(a)posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, je privolil v obdelavo njegovih osebnih podatkov v enega ali več določenih namenov;

(b)obdelava je potrebna za izvajanje pogodbe, katere pogodbena stranka je posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, ali za izvajanje ukrepov na zahtevo takega posameznika pred sklenitvijo pogodbe;

(b)obdelava je potrebna za izvajanje pogodbe, katere pogodbena stranka je posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, ali za izvajanje ukrepov na zahtevo takega posameznika pred sklenitvijo pogodbe;

(c)obdelava je potrebna za izpolnitev zakonske obveznosti, ki velja za upravljavca;

(c)obdelava je potrebna za izpolnitev zakonske obveznosti, ki velja za upravljavca;

(d)obdelava je potrebna za zaščito življenjskih interesov posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki, ali druge fizične osebe;

(d)obdelava je potrebna za zaščito življenjskih interesov posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki, ali druge fizične osebe;

(e)obdelava je potrebna za opravljanje naloge v javnem interesu ali pri izvajanju javne oblasti, dodeljene upravljavcu;

(e)obdelava je potrebna za opravljanje naloge v javnem interesu ali pri izvajanju javne oblasti, dodeljene upravljavcu;

(f)obdelava je potrebna zaradi zakonitih interesov, za katere si prizadeva upravljavec ali tretja oseba, razen kadar nad takimi interesi prevladajo interesi ali temeljne pravice in svoboščine posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki, ki zahtevajo varstvo osebnih podatkov, zlasti kadar je posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, otrok.

(f)obdelava je potrebna zaradi zakonitih interesov, za katere si prizadeva upravljavec ali tretja oseba, razen kadar nad takimi interesi prevladajo interesi ali temeljne pravice in svoboščine posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki, ki zahtevajo varstvo osebnih podatkov, zlasti kadar je posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, otrok.

Ob tem opozarjamo, da se točka (f) ne uporablja za obdelavo s strani javnih organov pri opravljanju njihovih nalog.

Ob tem opozarjamo, da se točka (f) ne uporablja za obdelavo s strani javnih organov pri opravljanju njihovih nalog.

Kot smo pojasnili v citiranem mnenju, lahko na podlagi drugega odstavka 34. člena Zakona o javni upravi (ZJU) po izdaji sklepa o izbiri oziroma neizbiri vsak kandidat, ki je sodeloval v izbirnem postopku, pod nadzorom uradne osebe organa vpogleda v vse podatke, ki jih je izbrani kandidat navedel v prijavi na javni natečaj in dokazujejo izpolnjevanje natečajnih pogojev, in v gradiva izbirnega postopka. IP je že zavzel stališče, da ta določba ne daje pravne podlage za pregledovanje dokumentacije izbirnega postopka. V primeru, da je v posameznem dokumentu navedeno večje število osebnih podatkov, kot je to potrebno za izpolnitev namena določbe 63. člena ZJU (to je predvsem za izvrševanje pravic neizbranega kandidata iz 65. člena ZJU), se kandidatom, ki so sodelovali v postopku, omogoči vpogled na način, da se določeni osebni podatki na dokumentu prekrijejo. Tudi pri omogočanju vpogleda v osebne podatke morata biti namreč spoštovani načeli omejitve namena in najmanjšega obsega podatkov, ki sta opredeljena v 5. členu Splošne uredbe. Dodajamo, da je za nadzor nad ZJU pristojna Inšpekcija za sistem javnih uslužbencev in plačni sistem pri Ministrstvu za javno pravo. V zvezi z neizvršitvijo odločitve sodišča, ki jo opisujete, IP konkretnih postopkov pred sodišči ne more komentirati in vam predlagamo, da se obrnete na sodišče, ki je obravnavalo vašo zadevo oz. izkoristite pravna sredstva, ki so vam v konkretnem postopku na voljo.

Kot smo pojasnili v citiranem mnenju, lahko na podlagi drugega odstavka 34. člena Zakona o javni upravi (ZJU) po izdaji sklepa o izbiri oziroma neizbiri vsak kandidat, ki je sodeloval v izbirnem postopku, pod nadzorom uradne osebe organa vpogleda v vse podatke, ki jih je izbrani kandidat navedel v prijavi na javni natečaj in dokazujejo izpolnjevanje natečajnih pogojev, in v gradiva izbirnega postopka. IP je že zavzel stališče, da ta določba ne daje pravne podlage za pregledovanje dokumentacije izbirnega postopka. V primeru, da je v posameznem dokumentu navedeno večje število osebnih podatkov, kot je to potrebno za izpolnitev namena določbe 63. člena ZJU (to je predvsem za izvrševanje pravic neizbranega kandidata iz 65. člena ZJU), se kandidatom, ki so sodelovali v postopku, omogoči vpogled na način, da se določeni osebni podatki na dokumentu prekrijejo. Tudi pri omogočanju vpogleda v osebne podatke morata biti namreč spoštovani načeli omejitve namena in najmanjšega obsega podatkov, ki sta opredeljena v 5. členu Splošne uredbe. Dodajamo, da je za nadzor nad ZJU pristojna Inšpekcija za sistem javnih uslužbencev in plačni sistem pri Ministrstvu za javno pravo. V zvezi z neizvršitvijo odločitve sodišča, ki jo opisujete, IP konkretnih postopkov pred sodišči ne more komentirati in vam predlagamo, da se obrnete na sodišče, ki je obravnavalo vašo zadevo oz. izkoristite pravna sredstva, ki so vam v konkretnem postopku na voljo.

Po sklenitvi delovnega razmerja izbranega kandidata, bi lahko bilo posredovanje določenih podatkov dopustno po določbah Zakona o dostopu do informacij javnega značaja (ZDIJZ). Ali so v konkretnem primeru izpolnjeni pogoji skladno z ZDIJZ IP ne more presojati v okviru nezavezujočega mnenja. Informacijski pooblaščenec je namreč drugostopenjski organ, ki odloča o pritožbi, in ni pristojen, da v fazi, ko mora odločati organ prve stopnje, odgovarja na konkretna vprašanja, ali je določen dokument informacija javnega značaja. V nadaljevanju vam zato podajamo splošna pojasnila.

Po sklenitvi delovnega razmerja izbranega kandidata, bi lahko bilo posredovanje določenih podatkov dopustno po določbah Zakona o dostopu do informacij javnega značaja (ZDIJZ). Ali so v konkretnem primeru izpolnjeni pogoji skladno z ZDIJZ IP ne more presojati v okviru nezavezujočega mnenja. Informacijski pooblaščenec je namreč drugostopenjski organ, ki odloča o pritožbi, in ni pristojen, da v fazi, ko mora odločati organ prve stopnje, odgovarja na konkretna vprašanja, ali je določen dokument informacija javnega značaja. V nadaljevanju vam zato podajamo splošna pojasnila.

V prvem odstavku 1. člena ZDIJZ je določeno, da zakon ureja postopek, ki vsakomur omogoča prost dostop in ponovno uporabo informacij javnega značaja, s katerimi razpolagajo državni organi, organi lokalnih skupnosti, javne agencije, javni skladi in druge osebe javnega prava, nosilci javnih pooblastil in izvajalci javnih služb. Nadalje 6. člen ZDIJZ določa izjeme od prostega dostopa do informacij javnega značaja. Med drugim organ prosilcu zavrne dostop do zahtevane informacije, če se zahteva nanaša na osebni podatek, katerega razkritje bi pomenilo kršitev varstva osebnih podatkov v skladu z zakonom, ki ureja varstvo osebnih podatkov. V tretjem odstavku 6. člena pa je nadalje določeno, da se ne glede na določbe prvega odstavka, dostop do zahtevane informacije dovoli, če gre za podatke o porabi javnih sredstev ali podatke, povezane z opravljanjem javne funkcije ali delovnega razmerja javnega uslužbenca. Na podlagi prakse IP so podatki iz tretjega odstavka 6. člena ZDIJZ tisti podatki, ki izkazujejo izpolnjevanje pogojev in meril za delovno mesto. Organ je dolžan prosilcu omogočiti dostop do tistih podatkov, ki so relevantni za zasedbo določenega delovnega mesta, preostala znanja, reference in izkušnje, ki jih kandidat navede, ki pa ne izkazujejo izpolnjevanja razpisnih pogojev, pa prosilcu ni dolžan posredovati, saj sodijo med varovane osebne podatke.

V prvem odstavku 1. člena ZDIJZ je določeno, da zakon ureja postopek, ki vsakomur omogoča prost dostop in ponovno uporabo informacij javnega značaja, s katerimi razpolagajo državni organi, organi lokalnih skupnosti, javne agencije, javni skladi in druge osebe javnega prava, nosilci javnih pooblastil in izvajalci javnih služb. Nadalje 6. člen ZDIJZ določa izjeme od prostega dostopa do informacij javnega značaja. Med drugim organ prosilcu zavrne dostop do zahtevane informacije, če se zahteva nanaša na osebni podatek, katerega razkritje bi pomenilo kršitev varstva osebnih podatkov v skladu z zakonom, ki ureja varstvo osebnih podatkov. V tretjem odstavku 6. člena pa je nadalje določeno, da se ne glede na določbe prvega odstavka, dostop do zahtevane informacije dovoli, če gre za podatke o porabi javnih sredstev ali podatke, povezane z opravljanjem javne funkcije ali delovnega razmerja javnega uslužbenca. Na podlagi prakse IP so podatki iz tretjega odstavka 6. člena ZDIJZ tisti podatki, ki izkazujejo izpolnjevanje pogojev in meril za delovno mesto. Organ je dolžan prosilcu omogočiti dostop do tistih podatkov, ki so relevantni za zasedbo določenega delovnega mesta, preostala znanja, reference in izkušnje, ki jih kandidat navede, ki pa ne izkazujejo izpolnjevanja razpisnih pogojev, pa prosilcu ni dolžan posredovati, saj sodijo med varovane osebne podatke.

V zvezi z vašim vprašanjem vas napotujemo na naslednje odločitve:

V zvezi z vašim vprašanjem vas napotujemo na naslednje odločitve:

-Iz odločbe IP https://www.ip-rs.si/informacije-javnega-značaja/iskalnik-po-odločbah/prosilec-občina-žužemberk-1716804878 z dne 13. 6. 2024 izhaja, da v predloženih pogodbah o zaposlitvi, ki izkazujejo pretekle delovne izkušnje IP ni naložil razkritja preteklih delodajalcev, če so ti v zasebnem sektorju. Kar je skladno z dosedanjo prakso IP, saj pogoje dolžine delovnih izkušenj posameznik izkazuje s časom zaposlitve (od-do), pri čemer to, kdo je bil delodajalec, za ugotavljanje časa trajanja delovnih izkušenj ni relevantno in sodi v sklop varovanih osebnih podatkov zaposlenega. V zahtevanih dokumentih pa je IP naložil organu, da prekrije varovane osebne podatke (datum rojstva, naslov, davčno številko, EMŠO, elektronski naslov, mobitel številko, naslov stalnega ali začasnega prebivališča), kot tudi podatke, ki glede na besedilo javnega natečaja niso bili pogoj za zasedbo obravnavanega delovnega mesta.

-Iz odločbe IP št. 090-189/2024/6 z dne 13. 6. 2024 izhaja, da v predloženih pogodbah o zaposlitvi, ki izkazujejo pretekle delovne izkušnje IP ni naložil razkritja preteklih delodajalcev, če so ti v zasebnem sektorju. Kar je skladno z dosedanjo prakso IP, saj pogoje dolžine delovnih izkušenj posameznik izkazuje s časom zaposlitve (od-do), pri čemer to, kdo je bil delodajalec, za ugotavljanje časa trajanja delovnih izkušenj ni relevantno in sodi v sklop varovanih osebnih podatkov zaposlenega. V zahtevanih dokumentih pa je IP naložil organu, da prekrije varovane osebne podatke (datum rojstva, naslov, davčno številko, EMŠO, elektronski naslov, mobitel številko, naslov stalnega ali začasnega prebivališča), kot tudi podatke, ki glede na besedilo javnega natečaja niso bili pogoj za zasedbo obravnavanega delovnega mesta.

-Glede življenjepisa je IP v odločbi št. 090-252/2023/2 z dne 13. 9. 2023 pojasnil, da se lahko razkrijejo določeni podatki z življenjepisa, odvisno od samega besedila javnega razpisa. Npr. v konkretnem besedilu javnega natečaja je bila kot pogoj določena stopnja izobrazbe, ki jo mora imeti kandidat (organ je zato prosilcu omogočil dostop do podatka o pridobljenem nazivu, tj. »magistrica znanosti«, ki izkazuje stopnjo izobrazbe), ne pa tudi smer izobrazbe in datum pridobitve izobrazbe. Med pogoje in merila za zasedbo obravnavanega delovnega mesta tudi ni bilo mogoče uvrstiti naslednjih podatkov, ki so posledično varovani osebni podatki: fotografija, telefonska številka, datum rojstva, elektronski naslov, naslov, podatki o znanju drugih jezikov, digitalna pismenost, hobiji in navedba nalog, ki jih je obravnavana posameznica opravljala pri prejšnjih delodajalcih v zasebnem sektorju, vključno z navedbo teh delodajalcev, krajem in državo ter obdobjem zaposlitve.

-Glede življenjepisa je IP v odločbi https://www.ip-rs.si/informacije-javnega-značaja/iskalnik-po-odločbah/prosilec-ministrstvo-za-javno-upravo-1692357736 z dne 13. 9. 2023 pojasnil, da se lahko razkrijejo določeni podatki z življenjepisa, odvisno od samega besedila javnega razpisa. Npr. v konkretnem besedilu javnega natečaja je bila kot pogoj določena stopnja izobrazbe, ki jo mora imeti kandidat (organ je zato prosilcu omogočil dostop do podatka o pridobljenem nazivu, tj. »magistrica znanosti«, ki izkazuje stopnjo izobrazbe), ne pa tudi smer izobrazbe in datum pridobitve izobrazbe. Med pogoje in merila za zasedbo obravnavanega delovnega mesta tudi ni bilo mogoče uvrstiti naslednjih podatkov, ki so posledično varovani osebni podatki: fotografija, telefonska številka, datum rojstva, elektronski naslov, naslov, podatki o znanju drugih jezikov, digitalna pismenost, hobiji in navedba nalog, ki jih je obravnavana posameznica opravljala pri prejšnjih delodajalcih v zasebnem sektorju, vključno z navedbo teh delodajalcev, krajem in državo ter obdobjem zaposlitve.

-V določenih primerih pa t.i. delni dostop do podatkov ni mogoč. Tako je IP npr. v odločbi št. 090-460/2024/2 z dne 10. 12. 2024 odločil, da posamezne vloge kandidatov, kot tudi seznam prijavljenih kandidatov vsebujejo številne varovane osebne podatke, zato tudi po oceni IP delni dostop v obravnavnem primeru ni mogoč, saj je koncentracija varovanih osebnih podatkov in njihova medsebojna prepletenost v presojanih dokumentih tako velika, da izločitev nevarovanih podatkov iz dokumentov ne bi bila možna na način, da varovani osebni podatki ne bi bili ogroženi.

-V določenih primerih pa t.i. delni dostop do podatkov ni mogoč. Tako je IP npr. v odločbi št. 090-460/2024/2 z dne 10. 12. 2024 odločil, da posamezne vloge kandidatov, kot tudi seznam prijavljenih kandidatov vsebujejo številne varovane osebne podatke, zato tudi po oceni IP delni dostop v obravnavnem primeru ni mogoč, saj je koncentracija varovanih osebnih podatkov in njihova medsebojna prepletenost v presojanih dokumentih tako velika, da izločitev nevarovanih podatkov iz dokumentov ne bi bila možna na način, da varovani osebni podatki ne bi bili ogroženi.

Kot navedeno, bi se lahko IP konkretno do vašega primera opredelil zgolj v konkretnem pritožbenem postopku. Več o vložitvi vloge za dostop do informacije javnega značaja lahko preberete na: https://www.ip-rs.si/informacije-javnega-zna%C4%8Daja/ijz-pri-organih/kako-napisati-zahtevo.

Kot navedeno, bi se lahko IP konkretno do vašega primera opredelil zgolj v konkretnem pritožbenem postopku. Več o vložitvi vloge za dostop do informacije javnega značaja lahko preberete na: https://www.ip-rs.si/informacije-javnega-zna%C4%8Daja/ijz-pri-organih/kako-napisati-zahtevo.

Če v vašem primeru menite, da gre za diskriminacijo na podlagi starosti, vam predlagamo, da se obrnete na zagovornika načela enakosti (https://zagovornik.si/). Pojasnjujemo tudi, da opravlja nadzor nad zakonitostjo dela centrov za socialno delo Socialna inšpekcija pri Ministrstvu za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti.

Če v vašem primeru menite, da gre za diskriminacijo na podlagi starosti, vam predlagamo, da se obrnete na zagovornika načela enakosti (https://zagovornik.si/). Pojasnjujemo tudi, da opravlja nadzor nad zakonitostjo dela centrov za socialno delo Socialna inšpekcija pri Ministrstvu za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti.

V upanju, da vam bodo naša napotila v pomoč, vas lepo pozdravljamo.

V upanju, da vam bodo naša napotila v pomoč, vas lepo pozdravljamo.

dr. Jelena Virant Burnik

dr. Jelena Virant Burnik

informacijska pooblaščenka

informacijska pooblaščenka

Pripravila

Pripravila

Barbara Žurej, univ. dipl. prav., svetovalka pooblaščenca za preventivo

Barbara Žurej, univ. dipl. prav., svetovalka pooblaščenca za preventivo

[1]Uradni list RS, št. 63/07 – uradno prečiščeno besedilo, 65/08, 69/08 – ZTFI-A, 69/08 – ZZavar-E, 40/12 – ZUJF, 158/20 – ZIntPK-C, 203/20 – ZIUPOPDVE, 202/21 – odl. US in 3/22 – ZDeb.

[2]Uradni list RS, št. 51/06 – uradno prečiščeno besedilo, 117/06 – ZDavP-2, 23/14, 50/14, 19/15 – odl. US, 102/15, 7/18 in 141/22.

[3]7. člen ZDIJZ določa: »Če dokument ali njegov del le delno vsebuje informacije iz 5.a ali 6. člena tega zakona in jih je mogoče izločiti iz dokumenta, ne da bi to ogrozilo njihovo zaupnost, pooblaščena oseba organa izloči te informacije iz dokumenta ter seznani prosilca z vsebino oziroma mu omogoči ponovno uporabo preostalega dela dokumenta.«

IP

Do relevantne sodne prakse v nekaj sekundah

Dostop do celotne evropske in slovenske sodne prakse
Napreden AI iskalnik za hitro iskanje primerov
Samodejno označevanje ključnih relevantnih odstavkov

Začni iskati!

Prijavite se za brezplačno preizkusno obdobje in prihranite več ur tedensko pri iskanju sodne prakse.Začni iskati!

Pri Modern Legal skupaj s pravnimi strokovnjaki razvijamo vrhunski iskalnik sodne prakse. S pomočjo umetne inteligence hitro in preprosto poiščite relevantne evropske in slovenske sodne odločitve ter prihranite čas za pomembnejše naloge.

Kontaktiraj nas

Tivolska cesta 48, 1000 Ljubljana, Slovenia