Modern Legal
  • Napreden AI iskalnik za hitro iskanje primerov
  • Dostop do celotne evropske in slovenske sodne prakse
  • Samodejno označevanje ključnih relevantnih odstavkov
Začni iskati!

Podobni dokumenti

Ogledaj podobne dokumente za vaš primer.

Prijavi se in poglej več podobnih dokumentov

Prijavite se za brezplačno preizkusno obdobje in prihranite ure pri iskanju sodne prakse.

Sklep X Ips 819/2007

ECLI:SI:VSRS:2008:X.IPS.819.2007 Upravni oddelek

denacionalizacija revizija dovoljenost zelo hude posledice za stranko trditveno in dokazno breme
Vrhovno sodišče
5. marec 2008
Z Googlom najdeš veliko.
Z nami najdeš vse. Preizkusi zdaj!

Samo zamislim si kaj bi rada da piše v sodbi, to vpišem v iskalnik, in dobim kar sem iskala. Hvala!

Tara K., odvetnica

Jedro

Revidenti so zgolj zatrjevali, da ima odločitev prvostopnega sodišča za njih zelo hude posledice, niso pa utemeljili, niti niso dokazali takih posledic, torej niso izkazali razlogov za njeno dovoljenost, zato revizije ni mogoče dovoliti.

Izrek

Revizija se zavrže.

Obrazložitev

Zoper sodbo sodišča prve stopnje, št. U 392/2007-18 z dne 2.10.2007, je tožeča stranka dne 30.11.2007 vložila revizijo.

Revizija ni dovoljena.

S pravnomočno sodbo, ki jo tožeča stranka izpodbija z revizijo, je sodišče prve stopnje na podlagi 1. odstavka 63. člena Zakona o upravnem sporu (ZUS-1, Uradni list RS, št. 105/06) zavrnilo tožbo zoper sklep tožene stranke z dne 23.1.2007, s katerim je tožena stranka odločila, da v zadevi denacionalizacije dela stavbe B., L., ki je bila nacionalizirana F.S.B.J.T., roj. 10.2.1890, tožnikom in pok. A.M.A.B. ne prizna lastnost strank in s tem pravice do sodelovanja v postopku kot stranke.

Po presoji Vrhovnega sodišča RS v tem primeru revizije ni mogoče dovoliti.

Po določbi 2. odstavka 83. člena ZUS-1 je revizija dovoljena, če je podan eden od treh v tej določbi navedenih pogojev za njeno dovolitev. V obravnavanem primeru se revidenti v reviziji izrecno ne sklicujejo na navedeno določbo oziroma na nobenega od pogojev za dovoljenost revizije iz 2. odstavka 83. člena ZUS-1, vendar iz njihovih navedb, smiselno izhaja, da uveljavljajo razlog za dovolitev revizije po 3. točki 2. odstavka 83. člena ZUS-1. Ta določa, da je revizija dovoljena, če ima odločitev, ki se izpodbija v upravnem sporu, zelo hude posledice za stranko. Ker je po presoji Vrhovnega sodišča RS tako trditveno kot dokazno breme za dokazovanje izpolnjenosti pogojev za dovolitev revizije iz 2. odstavka 83. člena ZUS-1 na strani revidenta, saj revizije po uradni dolžnosti ni mogoče dovoliti oziroma uvesti, bi morali revidenti zatrjevane posledice tudi izkazati. Revidenti pa so zgolj zatrjevali, da ima odločitev prvostopnega sodišča za njih zelo hude posledice, niso pa utemeljili niti niso dokazali takih posledic, torej niso izkazali razlogov za njeno dovoljenost, zato revizije ni mogoče dovoliti.

Glede na navedeno je Vrhovno sodišče Republike Slovenije revizijo zavrglo kot nedovoljeno na podlagi 89. člena ZUS-1.

Javne informacije Slovenije, Vrhovno sodišče Republike Slovenije

Do relevantne sodne prakse v nekaj sekundah

Dostop do celotne evropske in slovenske sodne prakse
Napreden AI iskalnik za hitro iskanje primerov
Samodejno označevanje ključnih relevantnih odstavkov

Začni iskati!

Prijavite se za brezplačno preizkusno obdobje in prihranite več ur tedensko pri iskanju sodne prakse.Začni iskati!

Pri Modern Legal skupaj s pravnimi strokovnjaki razvijamo vrhunski iskalnik sodne prakse. S pomočjo umetne inteligence hitro in preprosto poiščite relevantne evropske in slovenske sodne odločitve ter prihranite čas za pomembnejše naloge.

Kontaktiraj nas

Tivolska cesta 48, 1000 Ljubljana, Slovenia