Modern Legal
  • Napreden AI iskalnik za hitro iskanje primerov
  • Dostop do celotne evropske in slovenske sodne prakse
  • Samodejno označevanje ključnih relevantnih odstavkov
Začni iskati!

Podobni dokumenti

Ogledaj podobne dokumente za vaš primer.

Prijavi se in poglej več podobnih dokumentov

Prijavite se za brezplačno preizkusno obdobje in prihranite ure pri iskanju sodne prakse.

018-261/2015 Termoelektrarna Šoštanj, d. o. o.

Številka: 018-261/2015-6
8. december 2015
Z Googlom najdeš veliko.
Z nami najdeš vse. Preizkusi zdaj!

Samo zamislim si kaj bi rada da piše v sodbi, to vpišem v iskalnik, in dobim kar sem iskala. Hvala!

Tara K., odvetnica

Državna revizijska komisija za revizijo postopkov oddaje javnih naročil (v nadaljevanju: Državna revizijska komisija) je na podlagi 31. člena Zakona o pravnem varstvu v postopkih javnega naročanja (Uradni list RS, št. 43/2011 s sprem.; v nadaljevanju: ZPVPJN) v senatu Nine Velkavrh kot predsednice senata, Tadeje Pušnar kot članice senata in mag. Gregorja Šebenika kot člana senata v postopku pravnega varstva pri oddaji naročila za »dobavo materiala dodelilnikov bloka 5« in na podlagi zahtevka za revizijo, ki ga je vložil vlagatelj M&M Intercom, d. o. o., Letališka cesta 33f, Ljubljana (v nadaljevanju: vlagatelj) zoper ravnanje naročnika Termoelektrarna Šoštanj, d. o. o., Cesta Lole Ribarja 18, Šoštanj (v nadaljevanju: naročnik), 8. 12. 2015

Zahtevek za revizijo se zavrže.

Naročnik je v postopku oddaje naročila (objava obvestila o naročilu male vrednosti 14. 9. 2015 na portalu javnih naročil, pod št. objave NMV5782/2015, sprememba objavljena 29. 9. 2015 na portalu javnih naročil, pod št. objave NMV6170/2015) z dokumentom »Sklep o izločitvi vseh ponudb« z dne 6. 11. 2015 sodelujoča ponudnika obvestil, da je izločil njuni ponudbi. Naročnik je v pravni pouk v zvezi z višino takse (druga alinea iz tretje povedi iz prvega odstavka 83. člena Zakona o javnem naročanju na vodnem, energetskem, transportnem področju in področju poštnih storitev, Uradni list RS, št. 128/2006 s sprem.) zapisal, da se »v skladu s prakso Državne revizijske komisije (npr. sklep št. 018-377/2013-4)« »taksa za revizijski postopek v primeru izločitve vseh ponudb ne plača, saj zakon za takšen primer ne določa načina njene odmere«.

Vlagatelj je po prejemu dokumenta »Sklep o izločitvi vseh ponudb« z dne 6. 11. 2015 vložil zahtevek za revizijo z dne 13. 11. 2015, ki ga je naročnik zavrnil s sklepom z dne 24. 11. 2015 (prva alinea prvega odstavka 28. člena ZPVPJN) in ga skupaj z dokumentacijo posredoval v nadaljnjo obravnavo Državni revizijski komisiji (prvi odstavek 29. člena ZPVPJN).

Državna revizijska komisija je ob predhodnem preizkusu zahtevka za revizijo (prvi odstavek 31. člena ZPVPJN) v skladu z ustaljeno prakso v primeru napačnih ali pomanjkljivih pravnih poukov (npr. zadeve št. 018-242/2012, 018-304/2012 in 018-209/2015) s pozivom št. 018-261/2015-4 z dne 30. 11. 2015 vlagatelja skladno s prvo alineo iz četrtega odstavka 72. člena ZPVPJN pozvala, da v treh delovnih dneh od prejema tega poziva plača takso v višini 1.000 eurov, saj je ugotovila, da naročnik v dokumentu »Sklep o izločitvi vseh ponudb« z dne 6. 11. 2015 ni upošteval, da je bil po sprejemu sklepa št. 018-377/2013-4 z dne 7. 11. 2013, na katerega se je skliceval, v Uradnem listu RS, št. 95/2014 z dne 29. 12. 2014 objavljen Zakon o spremembah in dopolnitvah Zakona o izvrševanju proračunov Republike Slovenije za leti 2014 in 2015 (v nadaljevanju: ZIPRS1415-C), ki v 13. členu določa: »Ne glede na drugi odstavek 71. člena Zakona o pravnem varstvu v postopkih javnega naročanja (Uradni list RS, št. 43/11, 60/11 – ZTP-D in 63/13) znaša taksa v letu 2015 v primeru, ko se zahtevek za revizijo ne nanaša na odločitev o oddaji naročila, 1.000 eurov.« ZIPRS1415-C je začel veljati 30. 12. 2014 (15. člen ZIPRS1415-C). Državna revizijska komisija je v tem pozivu vlagatelja opozorila, da bo v primeru opustitve plačila takse zavrgla zahtevek za revizijo. Ta poziv je bil vlagatelju vročen 1. 12. 2015 (razvidno iz podpisane povratnice).

Upoštevajoč pravila o štetju rokov iz petega odstavka 1. člena ZPVPJN in drugega odstavka 111. člena Zakona o pravdnem postopku (Uradni list RS, št. 26/99 s sprem.) v povezavi s prvim odstavkom 13. člena ZPVPJN se je rok za plačilo takse iztekel 4. 12. 2015. Do poteka tega roka taksa ni bila plačana, v kar se je Državna revizijska komisija 8. 12. 2015 prepričala z vpogledom v evidenco plačanih taks pri Upravi Republike Slovenije za javna plačila (spletna aplikacija UJPnet). Državna revizijska komisija dodaja, da je vlagatelj sicer ni morebiti obvestil o plačilu takse s predložitvijo potrdila o takem plačilu. Državna revizijska komisija zato ugotavlja, da niso izpolnjeni vsi pogoji iz prvega odstavka 31. člena ZPVPJN, da bi zahtevek za revizijo sprejela v obravnavo po drugem odstavku 31. člena ZPVPJN, zato ga je (upoštevajoč tretji in četrti odstavek 31. člena ZPVPJN) zavrgla.

S tem je odločitev Državne revizijske komisije iz izreka tega sklepa utemeljena.

V Ljubljani, 8. 12. 2015

Predsednica senata:

Nina Velkavrh, univ. dipl. prav.

članica Državne revizijske komisije

Vročiti:

- Termoelektrarna Šoštanj, d. o. o., Cesta Lole Ribarja 18, 3325 Šoštanj,

- M&M Intercom, d. o. o., Letališka cesta 33f, 1000 Ljubljana,

- Republika Slovenija, Ministrstvo za javno upravo, Tržaška cesta 21, 1000 Ljubljana.

Vložiti:

- v arhiv, tu.

Državna revizijska komisija za revizijo postopkov oddaje javnih naročil

Do relevantne sodne prakse v nekaj sekundah

Dostop do celotne evropske in slovenske sodne prakse
Napreden AI iskalnik za hitro iskanje primerov
Samodejno označevanje ključnih relevantnih odstavkov

Začni iskati!

Prijavite se za brezplačno preizkusno obdobje in prihranite več ur tedensko pri iskanju sodne prakse.Začni iskati!

Pri Modern Legal skupaj s pravnimi strokovnjaki razvijamo vrhunski iskalnik sodne prakse. S pomočjo umetne inteligence hitro in preprosto poiščite relevantne evropske in slovenske sodne odločitve ter prihranite čas za pomembnejše naloge.

Kontaktiraj nas

Tivolska cesta 48, 1000 Ljubljana, Slovenia