Modern Legal
  • Napreden AI iskalnik za hitro iskanje primerov
  • Dostop do celotne evropske in slovenske sodne prakse
  • Samodejno označevanje ključnih relevantnih odstavkov
Začni iskati!

Podobni dokumenti

Ogledaj podobne dokumente za vaš primer.

Prijavi se in poglej več podobnih dokumentov

Prijavite se za brezplačno preizkusno obdobje in prihranite ure pri iskanju sodne prakse.

Razsodba oglaševalskega razsodišča št. 42

Utemeljeno
26. avgust 1999
Z Googlom najdeš veliko.
Z nami najdeš vse. Preizkusi zdaj!

Samo zamislim si kaj bi rada da piše v sodbi, to vpišem v iskalnik, in dobim kar sem iskala. Hvala!

Tara K., odvetnica

PRITOŽBA: Zveza potrošnikov Slovenije je vložila pritožbo Oglaševalskemu razsodišču zaradi oglaševalske akcije /oglas v Vikend magazinu, katalog/ za čaj Tuocha oglaševalca Somex International. V pritožbi se navaja, da je oglaševalska akcija zavajajoča ter da lahko ogrozi zdravje ljudi z diabetesom, saj oglasi vsebujejo trditev "… Dnevna količina popitega čaja vam zmanjša koncentracijo sladkorja v krvi. S tem pa vam omogoča normalno uživanje hrane. Lahko si privoščite tudi tortico, sladoled, testenine,…". ZPS je priložila tudi pojasnilo Urada RS za zdravila, iz katerega izhaja, da čaj Tuocha na podlagi teksta oglasov / zniževanje sladkorja v krvi/ spada med zdravila in se do pridobitve dovoljenja za promet oz. registracije ne sme oglaševati. Poleg tega Pravilnik o oglaševanju zdravil in medicinskih pripomočkov izrecno prepoveduje oglaševanje v javnosti zdravil in medicinskih pripomočkov v zvezi z diabetesom. Inšpektor Zdravstvenega inšpektorata RS je prepovedal promet in oglaševanje za čaj Tuocha. ODGOVOR: Oglaševalec je v odgovoru navedel, da čaj ni zdravilo, kar razumejo tudi kupci čaja, ter da niso prejeli nobene pritožbe. Oglaševalec povdarja, da je v oglasih izrecno navedeno, da čaj ni zdravilo, ter informacija, zakaj je dober. Oglaševalec meni, da tako kot za kamilice tudi za čaj TUOCHA potrošniki ne potrebujejo laboratorijskih izvidov. Oglaševalec zanika možnost ogrožanja življenja potrošnikov zaradi uživanja čaja Tuocha in navaja, da se vsi kupci čaja Tuocha počutijo kot nikoli do sedaj. DOLOČILA SLOVENSKEGA OGLAŠEVALSKEGA KODEKSA: Člen 23 "ZDRAVA" ŽIVILA IN PREDMETI SPLOŠNE RABE Oglaševanje za živila in predmete splošne rabe ne sme ne v sliki ne v besedi vsebovati takih predstav, ki bi lahko porabnike zavajale v pogledu sestave, lastnosti, pomena ali delovanja teh izdelkov. Sporočila za "zdrava" živila in predmete splošne rabe ne smejo vsebovati trditev in predstav o zdravilnih lastnostih teh izdelkov (med, čaj, bio piramida itd.), razen v posebnih primerih, ki jih odobrava upravni organ, odgovoren za zdravstvene zadeve. RAZSODBA: Oglaševalsko razsodišče primer obravnavalo dne 27. avgusta 1999 in sprejelo razsodbo: Pritožba je utemeljena. Oglaševalsko razsodišče ugotavlja, da je glede na stališča Urada RS za zdravila in Zdravstvenega inšpektorata RS oglaševanje čaja Tuocha v neposrednem nasprotju s 23. členom Slovenskega oglaševalskega kodeksa. Oglaševalsko razsodišče poziva oglaševalca, da v bodoče pri kreiranju oglasov upošteva pravila oglaševanja, zapisana v Slovenskem oglaševalskem kodeksu. Oglaševalsko razsodišče

Javne informacije Slovenije, Oglaševalsko razsodišče, Slovenska oglaševalska zbornica (SOZ)

Do relevantne sodne prakse v nekaj sekundah

Dostop do celotne evropske in slovenske sodne prakse
Napreden AI iskalnik za hitro iskanje primerov
Samodejno označevanje ključnih relevantnih odstavkov

Začni iskati!

Prijavite se za brezplačno preizkusno obdobje in prihranite več ur tedensko pri iskanju sodne prakse.Začni iskati!

Pri Modern Legal skupaj s pravnimi strokovnjaki razvijamo vrhunski iskalnik sodne prakse. S pomočjo umetne inteligence hitro in preprosto poiščite relevantne evropske in slovenske sodne odločitve ter prihranite čas za pomembnejše naloge.

Kontaktiraj nas

Tivolska cesta 48, 1000 Ljubljana, Slovenia