Modern Legal
  • Napreden AI iskalnik za hitro iskanje primerov
  • Dostop do celotne evropske in slovenske sodne prakse
  • Samodejno označevanje ključnih relevantnih odstavkov
Začni iskati!

Podobni dokumenti

Ogledaj podobne dokumente za vaš primer.

Prijavi se in poglej več podobnih dokumentov

Prijavite se za brezplačno preizkusno obdobje in prihranite ure pri iskanju sodne prakse.

Razsodba oglaševalskega razsodišča št. 50

Neutemeljeno
6. avgust 2000
Z Googlom najdeš veliko.
Z nami najdeš vse. Preizkusi zdaj!

Samo zamislim si kaj bi rada da piše v sodbi, to vpišem v iskalnik, in dobim kar sem iskala. Hvala!

Tara K., odvetnica

PRITOŽBA: Zveza potrošnikov Slovenije (ZPS) je vložila pritožbo Oglaševalskemu razsodišču zaradi TV oglasa Pivovarne UNION "….preden zaspim, si zaželim…", ki ga je zasnovala oglaševalska agencija Studio Marketing JWT. ZPS meni, da gre za kršitev 11. Člena Zakona o zdravstveni neoporečnosti živil in predmetov splošne rabe in 12. člena Zakona o varstvu potrošnikov. ZPS oglas ocenjuje kot zavajajoč, saj oglas v svojem sklepnem delu vsebuje slikovni prikaz več s pivom napolnjenih kozarcev, na katerih piše Pivovarna UNION. Glasbeni napev jasno nagovarja potrošnika k nakupu oz. uživanju alkoholne pijače pred spanjem, kot bi šlo za pomirjevalo. ODGOVOR: V oglaševalski agenciji Studio Marketing/JWT Ljubljana menimo, da televizijski oglas za brezalkoholno pijačo UNI iz Pivovarne UNION ni sporen, saj v ničemer ne krši zakona niti Slovenskega oglaševalskega kodeksa. Oglaševani izdelek je nedvomno brezalkoholna pijača UNI. Kozarci, v katerih se v Televizijskem oglasu pojavlja pijača, so promocijski kozarci za napitek UNI. Na njih je logotip proizvajalca (Pivovarna UNION), ki je popolnoma drugačen od logotipa piva Union. Poleg tega se v desnem zgornjem kotu ekrana preko celotnega oglasa pojavlja sorazmerno velik logotip UNI z napisom "brez alkohola", ki je po našem mnenju dovolj opazen. Povečevanje logotipa bi predstavljalo grob poseg v sliko. Glasbeno podlago predstavlja stara slovenska popevka "Sava šumi", katere besedilo se nanaša na pozicijski slogan Pivovarne UNION ("Za prijatelje!"). DOLOČILA SLOVENSKEGA OGLAŠEVALSKEGA KODEKSA: Člen 4 POŠTENOST Oglaševanje ne sme biti oblikovano tako, da bi zlorabljalo zaupanje potrošnikov, izkoriščalo njihovo pomanjkljivo izkušenost oziroma znanje ter jih s tem zavajalo. RAZSODBA: Oglaševalsko razsodišče je primer obravnavalo dne 12. julija in 7. avgusta 2000 in sprejelo razsodbo: Pritožba ni utemeljena. Oglaševalsko razsodišče na podlagi zbranih informacij in ogleda oglasa Pivovarne UNION "…preden zaspim, si zaželim…." ugotavlja, da oglas ni v nasprotju z določili Slovenskega oglaševalskega kodeksa, saj oglas ne zavaja. Iz oglasa je jasno razvidno, da gre za oglaševanje izdelka UNI – brez alkohola. Oglaševalsko razsodišče

Javne informacije Slovenije, Oglaševalsko razsodišče, Slovenska oglaševalska zbornica (SOZ)

Do relevantne sodne prakse v nekaj sekundah

Dostop do celotne evropske in slovenske sodne prakse
Napreden AI iskalnik za hitro iskanje primerov
Samodejno označevanje ključnih relevantnih odstavkov

Začni iskati!

Prijavite se za brezplačno preizkusno obdobje in prihranite več ur tedensko pri iskanju sodne prakse.Začni iskati!

Pri Modern Legal skupaj s pravnimi strokovnjaki razvijamo vrhunski iskalnik sodne prakse. S pomočjo umetne inteligence hitro in preprosto poiščite relevantne evropske in slovenske sodne odločitve ter prihranite čas za pomembnejše naloge.

Kontaktiraj nas

Tivolska cesta 48, 1000 Ljubljana, Slovenia