Samo zamislim si kaj bi rada da piše v sodbi, to vpišem v iskalnik, in dobim kar sem iskala. Hvala!
Tara K., odvetnica
Spol:
moški
Starostna skupina:
od 50 do 55 let
Škodni dogodek
Poškodoval se je v prometni nesreči, ko je z vozilom padel s ceste.
Poškodba
Pretres možganov, zlom tretjega rebra levo, udarec v predel hrbta, zlom umetnih sekalcev na prvi zgornji čeljusti ter zlom 3., 4., 5., 7. in 11. prsnega vretenca.
Telesne bolečine
3000000 SIT Zaradi zloma v prsnem delu hrbtenice je trpel močne bolečine štiri dni, močnejše bolečine tri tedne, zmerne bolečine 10 tednov in trpi trajne občasne bolečine pri določenih gibih. Zaradi pretresa možgan je trpel močnejši glavobol 10 dni, občasni glavobol pa 2 meseca.
z dni.
12 dni je bil v zdravilišču.
Zmanjšanje življenjske aktivnosti
5000000 SIT Pri tožniku so se posledicam poškodbe možganov priključile še težave zaradi že prej prisotne nevrotske motenosti. Pred nesrečo je bil tožnik normalno delovno aktiven, po nesreči pa se ni več vrnil na svoje delovno mesto. Ima prizadeto hrbtenjačo (mielopathia), zaradi česar ima atrofirane mišice na spodnjih okončinah in ne zmore daljše hoje ali teka in ima čudne senzacije po nogah (stalno hladne noge). Hrbtenica je manj vredna, vendar posledice niso tako hude, da bi ga ovirale pri lažjih vsakdanjih opravilih. Tožnik ne zmore dvigovanja in prenašanja težjih bremen in daljše vožnje kot približno 50 km. Bil je aktiven nogometaš, igral v klubu in po koncu aktivne igre pričel z intenzivno rekreativno igro nogometa, česar pa ne zmore več. Moten je na področju zapomljivosti in koncentracije, psihomotorno upočasnjen in miselno okoren, kar je delno posledica organske cerebralne oškodovanosti, delno pa reaktivna formacija primarne nevrotične motenosti. Tožniku je pri njegovih 53 letih nesreča onemogočila dosedanje uspešno aktivno življenje. Tožnik ni več sposoben za opravljanje svojega dela v službi in je v zasebnem življenju okrnjen. Ni pa bilo ugotovljeno, da bi šlo za močno okrnitev. Tožnik v vsakdanjem življenju ni oviran, razen pri dviganju težjih bremen (kar ni pogosto opravilo) in za daljše vožnje in delno na področju zapomljivosti in koncentracije.
Zveza:
ZOR člen 200, 203