Modern Legal
  • Napreden AI iskalnik za hitro iskanje primerov
  • Dostop do celotne evropske in slovenske sodne prakse
  • Samodejno označevanje ključnih relevantnih odstavkov
Začni iskati!

Podobni dokumenti

Ogledaj podobne dokumente za vaš primer.

Prijavi se in poglej več podobnih dokumentov

Prijavite se za brezplačno preizkusno obdobje in prihranite ure pri iskanju sodne prakse.

U-I-40/92

Z Googlom najdeš veliko.
Z nami najdeš vse. Preizkusi zdaj!

Samo zamislim si kaj bi rada da piše v sodbi, to vpišem v iskalnik, in dobim kar sem iskala. Hvala!

Tara K., odvetnica

22/10-1992

S K L E P

Ustavno sodišče je na seji dne 22/10-1992 obravnavalo pobudo Ignaca Vozla iz Kresnic in

s k l e n i l o :

Ustavno sodišče ne sprejme pobude in ne začne postopka za oceno ustavnosti in zakonitosti:

1.Odloka SO Litija o potrditvi zazidalnega načrta v delu, ki se nanaša na zazidalni načrt Kresnice - zahodni del (Uradni list SRS, št. 26/74),

2.Odloka SO Litija o zazidalnem načrtu Kresnice (Uradni list SRS, št. 31/76) in

3.Odloka SO Litija o sprejemu sprememb in dopolnitev zazidalnega načrta Kresnice (Uradni list SRS, št. 43/88).

O B R A Z L O Ž I T E V

Pobudnik izpodbija citirane odloke Skupščine občine Litija z navedbo, da v postopku njihovega sprejemanja pristojni organ ni upošteval njegovih pripomb kot zainteresiranega občana, ker se ne strinja z izgradnjo javne ceste in s tem povezanim sistemov priključkov do posameznih parcel. Hkrati predlaga revizijo sklepa ustavnega sodišča, ki se nanaša na obravnavano zadevo, št. U-I-17/75 z dne 18/12-1975. Ustavno sodišče je glede prvih dveh v pobudi izpodbijanih odlokov ugotovilo, da gre za že razsojeno stvar, saj sodišče s sklepom št. U-I-17/75 z dne 18/12-1975 ter sklepoma št. U-I-72/85 z dne 6/2-1986 in U-I-40/86 z dne 1/7-1986 ni sprejelo pobude in ni začelo postopka za oceno njune ustavnosti in zakonitosti. Po ponovnem pregledu dokumentacije je ugotovilo, da iz razlogov, navedenih v pobudi, ni podlage za eventualno spremembo stališča ustavnega sodišča in njegovih dosedanjih odločitev.

Tretji izpodbijani odlok je skupščina občine sprejela na podlagi 39. člena zakona o urejanju naselij in drugih posegov v prostor (Uradni list SRS, št. 18/84, 37/85, 29/86). Zakon ureja postopek sprejemanja zazidalnega načrta kot enega od oblik prostorskih izvedbenih načrtov (27. člen). Med elementi tega postopka sta izdelava strokovnih rešitev in njihova javna razgrnitev, ki ne sme trajati manj kot 14 dni (36. člen). Pridobljene rešitve obravnavajo občani v zainteresiranih organizacijah in krajevnih skupnostih (3. odstavek 36. člena). Ko občinski izvršni svet ugotovi, da je osnutek prostorskega izvedbenega akta pripravljen v skladu z usmeritvami dolgoročnega plana, v skladu s srednjeročnim družbenim planom občine in v skladu z zakonom, odredi, da se javno razgrne na sedežu občinske skupščine ter v prizadetih krajevnih skupnostih, lahko pa tudi v zainteresiranih organizacijah. Razgrnitev traja najmanj en mesec (37. člen). Med javno razgrnitvijo se osnutek prostorskega izvedbenega akta tudi javno obravnava (1. odstavek 38. člena). O pričetku in trajanju javne razgrnitve morajo biti občani obveščeni na primeren način (2. odstavek 38. člena). Po preteku javne razgrnitve obravnava izvršni svet občinske skupščine pripombe in predloge ter zavzame do njih stališče. Na podlagi teh stališč se osnutek prostorskega izvedbenega akta dopolni, pridobe soglasja pristojnih organov ter pripravijo druge potrebne tehnične rešitve. Tako dopolnjeni osnutek pošlje izvršni svet občinski skupščini (1. odstavek 39. člena). Občinska skupščina sprejme prostorski izvedbeni akt z odlokom (2. odstavek 39. člena).

Strokovne rešitve za obravnavani zazidalni načrt je izdelal Urbanistični zavod - Projektivni atelje pod št. projekta 3163 v januarju 1987. Izvršni svet občinske skupščine je dne 22/1-1987 obravnaval osnutek sprememb in dopolnitev zazidalnega načrta. Po ugotovitvah izvršnega sveta je bil osnutek pripravljen v skladu z usmeritvami dolgoročnega in srednjeročnega družbenega plana občine Litija (Uradni list SRS, št. 14/87) ter v skladu z zakonom o urejanju naselij in drugih posegov v prostor (Uradni list SRS, št. 18/84, 37/85 in 29/86). Po obravnavi osnutka je izvršni svet sprejel sklep o javni razgrnitvi, ki je bil objavljen v Uradnem listu SRS, št. 9/87. Grafični in tekstualni del obravnavanega osnutka sta bila 30 dni javno razgrnjena na sedežu Skupščine občine Litija in sedežu Krajevne skupnosti Kresnice.

Javna obravnava sprememb in dopolnitev zazidalnega načrta je bila 8/4-1987 v prostorih Osnovne šole Kresnice; na tej obravnavi so se usklajevale pripombe in predlogi k obravnavanemu osnutku za zbor krajanov dne 21/4-1987. Strokovno opredelitev do pisnih in drugih pripomb iz javne obravnave, vključno s pobudnikovimi, je izdelovalec strokovnih rešitev dne 26/6-1987 predložil v pisni obliki. Stališče do pripomb je obravnaval odbor za prostorsko planiranje pri občinskem izvršnem svetu in oblikoval predloge za zbirnik pripomb, ki je bil predložen v obravnavo občinskemu izvršnemu svetu. Izvršni svet občinske skupščine je dne 22/10-1987 zavzel stališče do zbirnika pripomb, ki je bil na ogled občanom v prostorih Krajevne skupnosti Kresnice. V celoti je sprejel strokovne odgovore na pripombe občanov in naložil občinskemu komiteju za urejanje prostora in varstvo okolja, da izdela osnutek sprememb in dopolnitev zazidalnega načrta. Izdelovalec strokovnih rešitev je na podlagi pripomb iz javne razgrnitve in javne obravnave osnutek obravnavanega odloka dopolnil v januarju 1988. Obravnavani osnutek sta obravnavala zbor združenega dela in zbor krajevnih skupnosti občinske skupščine dne 23/5-1988, osnutek sprejela in ga posredovala v enomesečno javno razpravo. Predloženi odlok je bil sprejet na seji zbora združenega dela in zbora krajevnih skupnosti občinske skupščine dne 21/12-1988. Objavljen je bil v Uradnem listu SRS, št. 43/88 z dne 16/12-1988. Glede na navedeno ustavno sodišče ugotavlja, da so imeli v postopku sprejemanja obravnavanega občinskega odloka občani možnost aktivne udeležbe in so lahko dali svoje pripombe. Stvar ocene pristojnega organa pa je, katere pripombe se upoštevajo in v kakšnem obsegu. Zato v konkretnem primeru postopek ni bil nezakonit, če posamezne pripombe niso bile upoštevane.

Ustavno sodišče je sprejelo ta sklep na podlagi 7. člena ustavnega zakona za izvedbo ustave Republike Slovenije in 15. člena zakona o postopku pred Ustavnim sodiščem SR Slovenije (Uradni list SRS, št. 39/74 in 28/76).

P r e d s e d n i kdr. Peter Jambrek

Ustavno sodišče

Do relevantne sodne prakse v nekaj sekundah

Dostop do celotne evropske in slovenske sodne prakse
Napreden AI iskalnik za hitro iskanje primerov
Samodejno označevanje ključnih relevantnih odstavkov

Začni iskati!

Prijavite se za brezplačno preizkusno obdobje in prihranite več ur tedensko pri iskanju sodne prakse.Začni iskati!

Pri Modern Legal skupaj s pravnimi strokovnjaki razvijamo vrhunski iskalnik sodne prakse. S pomočjo umetne inteligence hitro in preprosto poiščite relevantne evropske in slovenske sodne odločitve ter prihranite čas za pomembnejše naloge.

Kontaktiraj nas

Tivolska cesta 48, 1000 Ljubljana, Slovenia