Modern Legal
  • Napreden AI iskalnik za hitro iskanje primerov
  • Dostop do celotne evropske in slovenske sodne prakse
  • Samodejno označevanje ključnih relevantnih odstavkov
Začni iskati!

Podobni dokumenti

Ogledaj podobne dokumente za vaš primer.

Prijavi se in poglej več podobnih dokumentov

Prijavite se za brezplačno preizkusno obdobje in prihranite ure pri iskanju sodne prakse.

018-106/2021 Republika Slovenija, Ministrstvo za javno upravo

Številka: 018-106/2021-5
2. julij 2021
Z Googlom najdeš veliko.
Z nami najdeš vse. Preizkusi zdaj!

Samo zamislim si kaj bi rada da piše v sodbi, to vpišem v iskalnik, in dobim kar sem iskala. Hvala!

Tara K., odvetnica

Državna revizijska komisija za revizijo postopkov oddaje javnih naročil (v nadaljevanju: Državna revizijska komisija) je na podlagi 18. in 70. člena Zakona o pravnem varstvu v postopkih javnega naročanja (Uradni list RS, št. 43/2011 s sprem.; v nadaljevanju: ZPVPJN) v senatu mag. Gregorja Šebenika kot predsednika senata ter Sama Červeka in Andraža Žvana kot članov senata v postopku pravnega varstva pri oddaji javnega naročila »Nadgradnja in razširitev centralne strojne infrastrukture, v šestih sklopih« (sklop 5) in v zvezi z zahtevkom za revizijo, ki ga je vložil vlagatelj MITS, moderne IT storitve, d. o. o., Butari 20 a, Gračišče (v nadaljevanju: vlagatelj), ki ga zastopa Marko Pauletič, odvetnik v Kranju, zoper ravnanje naročnika Republika Slovenija, Ministrstvo za javno upravo, Tržaška cesta 19 a, Ljubljana (v nadaljevanju: naročnik), 2. 7. 2021

1. Revizijski postopek postopka oddaje javnega naročila »Nadgradnja in razširitev centralne strojne infrastrukture, v šestih sklopih« (objava obvestila o javnem naročilu 11. 5. 2021 na portalu javnih naročil, pod št. objave JN003006/2021-B01, in 12. 5. 2021 v Dodatku k Uradnemu listu Evropske unije, pod št. objave 2021/S 092-237895) (sklop 5) se ustavi.

2. Naročnikova zahteva za povrnitev stroškov se zavrne.

Vlagatelj je pred potekom roka za predložitev ponudb 7. 6. 2021 prek portala eRevizija vložil zahtevek za revizijo zoper določitev sklopa 5, ki ga je naročnik zavrnil s sklepom št. 4300-21/2021/15 z dne 17. 6. 2021, ki je bil 17. 6. 2021 objavljen na portalu eRevizija. Naročnik je zavrnil tudi vlagateljevo zahtevo za povrnitev stroškov in odločil, da mu mora vlagatelj povrniti stroške.

Naročnik je 18. 6. 2021 prek portala eRevizija Državni revizijski komisiji posredoval zahtevek za revizijo in dokumentacijo.

Naročnik je z vlogo št. 4300-21/2021/34 z dne 2. 7. 2021, ki jo je Državni revizijski komisiji poslal 2. 7. 2021 prek portala eRevizija, odstopil vlogo z dne 22. 6. 2021, s katero je vlagatelj umaknil zahtevek za revizijo in uveljavljal vračilo polovice vplačane takse. Naročnik je v vlogi št. 4300-21/2021/34 z dne 2. 7. 2021 tudi navedel, da »je vlagatelj zahtevka za revizijo umik zahtevka za revizijo vložil 23. 6. 2021, vendar ga je vložil (dvakrat) kot nov zahtevek za revizijo, zaradi česar umik zahtevka za revizijo ni bil uvrščen med druge dokumente predmetnega predrevizijskega oziroma revizijskega postopka. Navedeno izhaja tudi iz dosjeja javnega naročila št. 003006/2021.«

Državna revizijska komisija je pred sprejemom odločitve iz tretjega odstavka 31. člena ZPVPJN, četrtega odstavka 31. člena ZPVPJN oziroma prvega odstavka 39. člena ZPVPJN o zahtevku za revizijo prejela umik zahtevka za revizijo, zato je skladno s prvo povedjo iz tretjega odstavka 18. člena ZPVPJN ustavila revizijski postopek postopka oddaje javnega naročila »Nadgradnja in razširitev centralne strojne infrastrukture, v šestih sklopih« (objava obvestila o javnem naročilu 11. 5. 2021 na portalu javnih naročil, pod št. objave JN003006/2021-B01, in 12. 5. 2021 v Dodatku k Uradnemu listu Evropske unije, pod št. objave 2021/S 092-237895) (sklop 5).

Državna revizijska komisija bo posebej ugotavljala, ali so izpolnjeni pogoji za povračilo polovice plačane takse skladno z 72. členom ZPVPJN.

S tem je odločitev Državne revizijske komisije iz 1. točke izreka tega sklepa utemeljena.

Naročnik je uveljavljal stroške, ki so mu nastali zaradi odločanja o zahtevku za revizijo, v višini 149,88 eurov, ki jih je izračunal upoštevajoč strošek plače enega javnega uslužbenca, vendar mu jih Državna revizijska komisija glede na ustaljeno prakso (npr. zadeve št. 018-170/2015, 018-145/2017 in 018-106/2018, v katerih je vlagatelj umaknil zahtevek za revizijo, naročnik pa je odločil o vračilu stroškov, ki jih je Državna revizijska komisija upoštevala kot priglasitev povrnitve stroškov) ni priznala, saj je treba upoštevati, da zaradi svojega položaja pri odločanju o zahtevku za revizijo do povrnitve stroškov ni upravičen.

S tem je odločitev Državne revizijske komisije iz 2. točke izreka tega sklepa utemeljena.

Pravni pouk: Upravni spor zoper to odločitev ni dovoljen.

V Ljubljani, 2. 7. 2021

Predsednik senata

mag. Gregor Šebenik

član Državne revizijske komisije

Vročiti:

- naročnik,

- vlagatelj po pooblaščencu,

- S&T Slovenija, d. d., 1000 Ljubljana (info@snt.si).

Vložiti:

- v spis zadeve, tu.

V vednost:

- Oddelek za splošne, pravne, finančne in kadrovske zadeve, tu.

Državna revizijska komisija za revizijo postopkov oddaje javnih naročil

Do relevantne sodne prakse v nekaj sekundah

Dostop do celotne evropske in slovenske sodne prakse
Napreden AI iskalnik za hitro iskanje primerov
Samodejno označevanje ključnih relevantnih odstavkov

Začni iskati!

Prijavite se za brezplačno preizkusno obdobje in prihranite več ur tedensko pri iskanju sodne prakse.Začni iskati!

Pri Modern Legal skupaj s pravnimi strokovnjaki razvijamo vrhunski iskalnik sodne prakse. S pomočjo umetne inteligence hitro in preprosto poiščite relevantne evropske in slovenske sodne odločitve ter prihranite čas za pomembnejše naloge.

Kontaktiraj nas

Tivolska cesta 48, 1000 Ljubljana, Slovenia