Modern Legal
  • Napreden AI iskalnik za hitro iskanje primerov
  • Dostop do celotne evropske in slovenske sodne prakse
  • Samodejno označevanje ključnih relevantnih odstavkov
Začni iskati!

Podobni dokumenti

Ogledaj podobne dokumente za vaš primer.

Prijavi se in poglej več podobnih dokumentov

Prijavite se za brezplačno preizkusno obdobje in prihranite ure pri iskanju sodne prakse.

Razsodba oglaševalskega razsodišča št. 24

Utemeljeno
12. marec 1998
Z Googlom najdeš veliko.
Z nami najdeš vse. Preizkusi zdaj!

Samo zamislim si kaj bi rada da piše v sodbi, to vpišem v iskalnik, in dobim kar sem iskala. Hvala!

Tara K., odvetnica

PRITOŽBA: Potrošnica J. F. je dne 2. marca 1998 vložila pritožbo Častnemu razsodišču SOZ zaradi radijskega oglasa oglaševalca Beiersdorf d.o.o., oglaševalske agencije Studio Marketing, medijske agencije Media Publikum, za premaz za ustnice Labello Classic, objavljenega dne 26. 2. 1998 na radiu Val 202. Potrošnica v pritožbi izraža presenečenje in jezo nad vsebino oglasa, ki se ji zdi pedofilska. Vlagateljica pritožbe navaja, da se v radijskem oglasu pojavita glas moškega starejših let in glas mlajše punčke. Moški glas je prijazen, iz konteksta ni razvidno, da bi šlo za očeta. Moški želi, da mu deklica da poljubčka. Ker tega deklica ne želi storiti, moški uporabi Labello, si z njo namaže ustnice, da bi mu ga le dala. Potem pa je še nekaj medmetov in besed ugodja. SEKCIJA KODEKSA: Člen 6, OBLIKA PREDSTAVITVE Oglaševalska sporočila morajo biti estetska in v skladu z zahtevami kulturnega okolja. Sporočila ne smejo iritirati porabnikov z napadalnostjo in neokusnimi prijemi, prizori, izrazi itd., ne glede na to, preko katerega sredstva se prenašajo. ODGOVOR: Oglaševalec in agencija sta takoj po seznanitvi s pritožbo prekinila objavljanje spornega oglasa. Oglaševalec v odgovoru pojasnjuje svoja glavna vodila marketinških dejavnosti, ki ne vsebujejo provokativnih nastopov na trgu in se izogibajo negativnim reakcijam na svoje oglaševanje, ter izraža presenečenje zaradi odziva na sporni oglas, ki ga nikakor ni želel povzročiti. Oglaševalec tudi navaja, da gre pri spornem oglasu za adaptacijo oglasa, na katerega v različnih evropskih državah ni bilo pritožb. Oglaševalska agencija v obrazložitvi ozadja adaptacije spornega oglasa navaja argumente, da gre za skorajda dobeseden prevod nemške verzije oglasa ter da se s spornim oglasom v kontekstu z ostalima dvema iz iste serije oglašuje družinski izdelek v okviru normalnih družinskih odnosov. RAZSODBA: Častno razsodišče SOZ je primer obravnavalo dne 13.3.1998 in sprejelo razsodbo: Pritožba je utemeljena. Častno razsodišče SOZ ugotavlja, da je sporni oglas v nasprotju z določili 6. člena Slovenskega oglaševalskega kodeksa, saj lahko v delu javnosti zaradi občutljivosti tematike vzbudi neprijetne asociacije. Častno razsodišče SOZ ni ugotovilo neetičnih namenov oglaševalca in upošteva potezo oglaševalca, ki je takoj prekinil predvajanje spornega oglasa. Na tej osnovi Častno razsodišče SOZ meni, da je primer zaključen in da sankcije niso potrebne. Častno razsodišče SOZ

Javne informacije Slovenije, Oglaševalsko razsodišče, Slovenska oglaševalska zbornica (SOZ)

Do relevantne sodne prakse v nekaj sekundah

Dostop do celotne evropske in slovenske sodne prakse
Napreden AI iskalnik za hitro iskanje primerov
Samodejno označevanje ključnih relevantnih odstavkov

Začni iskati!

Prijavite se za brezplačno preizkusno obdobje in prihranite več ur tedensko pri iskanju sodne prakse.Začni iskati!

Pri Modern Legal skupaj s pravnimi strokovnjaki razvijamo vrhunski iskalnik sodne prakse. S pomočjo umetne inteligence hitro in preprosto poiščite relevantne evropske in slovenske sodne odločitve ter prihranite čas za pomembnejše naloge.

Kontaktiraj nas

Tivolska cesta 48, 1000 Ljubljana, Slovenia