Modern Legal
  • Napreden AI iskalnik za hitro iskanje primerov
  • Dostop do celotne evropske in slovenske sodne prakse
  • Samodejno označevanje ključnih relevantnih odstavkov
Začni iskati!

Podobni dokumenti

Ogledaj podobne dokumente za vaš primer.

Prijavi se in poglej več podobnih dokumentov

Prijavite se za brezplačno preizkusno obdobje in prihranite ure pri iskanju sodne prakse.

Up-27/99

Z Googlom najdeš veliko.
Z nami najdeš vse. Preizkusi zdaj!

Samo zamislim si kaj bi rada da piše v sodbi, to vpišem v iskalnik, in dobim kar sem iskala. Hvala!

Tara K., odvetnica

Up-27/99

25.2.1999

S K L E P

Ustavno sodišče je v postopku za preizkus ustavne pritožbe LDS, OOŠ, na seji dne 25. februarja 1999

s k l e n i lo :

Ustavna pritožba zoper sklep OSOŠ o imenovanju članov delovnih teles občinskega sveta z dne 8. 1. 1999 se ne sprejme.

O b r a z l o ž i t e v

Pritožnik v ustavni pritožbi z dne 27. 1. 1999 navaja, da je OSOŠ imenoval člane in predsednike odborov in komisij v nasprotju z drugim odstavkom 30. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93, 6/94 - odl. US, št. 45/94 - odl. US, 57/94, 14/95, 20/95 - odl. US, 63/95 - obvezna razlaga, 9/96 - odl. US, 44/96 - odl. US, 26/97, 70/97 in 74/98 - v nadaljevanju: ZLS).

Kršitev naj bi bila v tem, da več kot polovica članov delovnih teles občinskega sveta ni članov občinskega sveta, in da tudi predsedniki delovnih teles niso člani občinskega sveta. Poudarja, da je občinski svet sprejel izpodbijani sklep kljub opozorilom, da je takšna sestava delovnih teles v nasprotju z Zakonom. Svojo odločitev naj bi OSOŠ utemeljil z majhnim številom svojih članov občin(14) in s potrebo po večji strokovnosti delovnih teles.

Pritožnik meni, da razlogi občinskega sveta za sestavo delovnih teles niso utemeljeni, in da nezakonita sestava delovnih teles pomeni tudi nezakonito delovanje občine. Predlaga, da Ustavno sodišče "v najkrajšem možnem roku" obravnava pritožbo in razveljavi izpodbijano imenovanje članov in predsednikov delovnih teles.

Na podlagi šeste alinee prvega odstavka 160. člena Ustave in prvega odstavka 50. člena Zakona o Ustavnem sodišču (Uradni list RS, št. 15/94 - v nadaljevanju: ZUstS) lahko vsakdo vloži ustavno pritožbo, če meni, da mu je s posamičnim aktom državnega organa, organa lokalne skupnosti ali nosilca javnih pooblastil kršena njegova človekova pravica ali temeljna svoboščina. Pritožnik v ustavni pritožbi uveljavlja kršitev zakonske določbe (drugi odstavek 30. člena ZLS), ki ureja sestavo delovnih teles občinskih svetov, in ne kršitve kakšne človekove pravice in temeljne svoboščine.

Ker je iz pritožnikovih navedb v ustavni pritožbi razvidno, da očitno ne gre kršitev človekovih pravic ali temeljnih svoboščin, Ustavno sodišče ustavne pritožbe ni sprejelo v obravnavo.

Senat Ustavnega sodišča je ta sklep sprejel na podlagi prve alinee drugega odstavka 55. člena ZUstS) v sestavi: predsednica senata Milojka Modrijan ter člana dr. Janez Čebulj in Lojze Janko. Predsednica:

Milojka Modrijan

Ustavno sodišče

Do relevantne sodne prakse v nekaj sekundah

Dostop do celotne evropske in slovenske sodne prakse
Napreden AI iskalnik za hitro iskanje primerov
Samodejno označevanje ključnih relevantnih odstavkov

Začni iskati!

Prijavite se za brezplačno preizkusno obdobje in prihranite več ur tedensko pri iskanju sodne prakse.Začni iskati!

Pri Modern Legal skupaj s pravnimi strokovnjaki razvijamo vrhunski iskalnik sodne prakse. S pomočjo umetne inteligence hitro in preprosto poiščite relevantne evropske in slovenske sodne odločitve ter prihranite čas za pomembnejše naloge.

Kontaktiraj nas

Tivolska cesta 48, 1000 Ljubljana, Slovenia