Modern Legal
  • Napreden AI iskalnik za hitro iskanje primerov
  • Dostop do celotne evropske in slovenske sodne prakse
  • Samodejno označevanje ključnih relevantnih odstavkov
Začni iskati!

Podobni dokumenti

Ogledaj podobne dokumente za vaš primer.

Prijavi se in poglej več podobnih dokumentov

Prijavite se za brezplačno preizkusno obdobje in prihranite ure pri iskanju sodne prakse.

UPRS Sklep III U 120/2023-8

ECLI:SI:UPRS:2024:III.U.120.2023.8 Upravni oddelek

tožba tožba v upravnem sporu nerazumljiva tožba poziv k dopolnitvi tožbe zavrženje tožbe
Upravno sodišče
18. april 2024
Z Googlom najdeš veliko.
Z nami najdeš vse. Preizkusi zdaj!

Samo zamislim si kaj bi rada da piše v sodbi, to vpišem v iskalnik, in dobim kar sem iskala. Hvala!

Tara K., odvetnica

Jedro

Jedro

Jedro

Jedro

Sodišče upravnega spora v predmetni zadevi ne more opredeliti, pri čemer tudi ni pristojno, da bi samo nadomeščalo voljo strank. Ta volja mora biti zato izražena dovolj jasno, da lahko sodišče ravna v skladu z njo.

Sodišče upravnega spora v predmetni zadevi ne more opredeliti, pri čemer tudi ni pristojno, da bi samo nadomeščalo voljo strank. Ta volja mora biti zato izražena dovolj jasno, da lahko sodišče ravna v skladu z njo.

Sodišče upravnega spora v predmetni zadevi ne more opredeliti, pri čemer tudi ni pristojno, da bi samo nadomeščalo voljo strank. Ta volja mora biti zato izražena dovolj jasno, da lahko sodišče ravna v skladu z njo.

Sodišče upravnega spora v predmetni zadevi ne more opredeliti, pri čemer tudi ni pristojno, da bi samo nadomeščalo voljo strank. Ta volja mora biti zato izražena dovolj jasno, da lahko sodišče ravna v skladu z njo.

Izrek

Izrek

Izrek

Izrek

Tožba se zavrže.

Tožba se zavrže.

Tožba se zavrže.

Tožba se zavrže.

Obrazložitev

Obrazložitev

1.Tožnik je 19. 8. 2023 zoper toženo stranko vložil tožbo v upravnem sporu. Iz tožbe je bilo razbrati, da jo vlaga zoper sklep Finančne uprave RS, št. DT 4933-153578/2022-3 z dne 4. 1. 2023, v zvezi z odločbo Ministrstva za finance, št. DT-498-2-18/2023-2 z dne 19. 7. 2023, s katero je bila tožnikova pritožba zoper navedeni sklep zavrnjena.

Obrazložitev

Obrazložitev

1.Tožnik je 19. 8. 2023 zoper toženo stranko vložil tožbo v upravnem sporu. Iz tožbe je bilo razbrati, da jo vlaga zoper sklep Finančne uprave RS, št. DT 4933-153578/2022-3 z dne 4. 1. 2023, v zvezi z odločbo Ministrstva za finance, št. DT-498-2-18/2023-2 z dne 19. 7. 2023, s katero je bila tožnikova pritožba zoper navedeni sklep zavrnjena.

2.Ker tožnik tožbi ni priložil izpodbijanega akta, kot to zahteva prvi odstavek 30. člena Zakona o upravnem sporu (v nadaljevanju: ZUS-1), ga je sodišče s pozivom z dne 28. 11. 2023 pozvalo, da tožbo dopolni tako, da mu pošlje upravni akt, ki ga s tožbo izpodbija (v izvirniku, prepisu ali kopiji).

2.Ker tožnik tožbi ni priložil izpodbijanega akta, kot to zahteva prvi odstavek 30. člena Zakona o upravnem sporu (v nadaljevanju: ZUS-1), ga je sodišče s pozivom z dne 28. 11. 2023 pozvalo, da tožbo dopolni tako, da mu pošlje upravni akt, ki ga s tožbo izpodbija (v izvirniku, prepisu ali kopiji).

1.Tožnik je 19. 8. 2023 zoper toženo stranko vložil tožbo v upravnem sporu. Iz tožbe je bilo razbrati, da jo vlaga zoper sklep Finančne uprave RS, št. DT 4933-153578/2022-3 z dne 4. 1. 2023, v zvezi z odločbo Ministrstva za finance, št. DT-498-2-18/2023-2 z dne 19. 7. 2023, s katero je bila tožnikova pritožba zoper navedeni sklep zavrnjena.

1.Tožnik je 19. 8. 2023 zoper toženo stranko vložil tožbo v upravnem sporu. Iz tožbe je bilo razbrati, da jo vlaga zoper sklep Finančne uprave RS, št. DT 4933-153578/2022-3 z dne 4. 1. 2023, v zvezi z odločbo Ministrstva za finance, št. DT-498-2-18/2023-2 z dne 19. 7. 2023, s katero je bila tožnikova pritožba zoper navedeni sklep zavrnjena.

3.Tožnik se je na poziv sodišča odzval z vlogo z dne 30. 12. 2023, v kateri je navedel, da sodišču pošilja kopijo upravnega akta, na katerega se tožba nanaša, in sicer odločbo št. DT-409-23-103/2023. Vlogi pa je priložil odločbo Ministrstva za finance, št. DT-499-23-103/2023-2 z dne 26. 10. 2023.

3.Tožnik se je na poziv sodišča odzval z vlogo z dne 30. 12. 2023, v kateri je navedel, da sodišču pošilja kopijo upravnega akta, na katerega se tožba nanaša, in sicer odločbo št. DT-409-23-103/2023. Vlogi pa je priložil odločbo Ministrstva za finance, št. DT-499-23-103/2023-2 z dne 26. 10. 2023.

2.Ker tožnik tožbi ni priložil izpodbijanega akta, kot to zahteva prvi odstavek 30. člena Zakona o upravnem sporu (v nadaljevanju: ZUS-1), ga je sodišče s pozivom z dne 28. 11. 2023 pozvalo, da tožbo dopolni tako, da mu pošlje upravni akt, ki ga s tožbo izpodbija (v izvirniku, prepisu ali kopiji).

2.Ker tožnik tožbi ni priložil izpodbijanega akta, kot to zahteva prvi odstavek 30. člena Zakona o upravnem sporu (v nadaljevanju: ZUS-1), ga je sodišče s pozivom z dne 28. 11. 2023 pozvalo, da tožbo dopolni tako, da mu pošlje upravni akt, ki ga s tožbo izpodbija (v izvirniku, prepisu ali kopiji).

4.Iz navedenega izhaja, da se z v tožbi navedenima aktoma (sklep Finančne uprave RS, št. DT 4933-153578/2022-3 z dne 4. 1. 2023, in odločba Ministrstva za finance, št. DT-498-2-18/2023-2 z dne 19. 7. 2023) nista ujemala niti v vlogi z dne 30. 12. 2023 navedena odločba (odločba št. DT-409-23-103/2023) niti tej vlogi priloženi upravni akt (odločba Ministrstva za finance, št. DT-499-23-103/2023-2 z dne 26. 10. 2023).

4.Iz navedenega izhaja, da se z v tožbi navedenima aktoma (sklep Finančne uprave RS, št. DT 4933-153578/2022-3 z dne 4. 1. 2023, in odločba Ministrstva za finance, št. DT-498-2-18/2023-2 z dne 19. 7. 2023) nista ujemala niti v vlogi z dne 30. 12. 2023 navedena odločba (odločba št. DT-409-23-103/2023) niti tej vlogi priloženi upravni akt (odločba Ministrstva za finance, št. DT-499-23-103/2023-2 z dne 26. 10. 2023).

3.Tožnik se je na poziv sodišča odzval z vlogo z dne 30. 12. 2023, v kateri je navedel, da sodišču pošilja kopijo upravnega akta, na katerega se tožba nanaša, in sicer odločbo št. DT-409-23-103/2023. Vlogi pa je priložil odločbo Ministrstva za finance, št. DT-499-23-103/2023-2 z dne 26. 10. 2023.

5.Če je tožba nepopolna ali nerazumljiva, zahteva sodnik od tožnika, naj v določenem roku odpravi pomanjkljivosti, obenem pa ga mora poučiti, kaj in kako naj napravi, in ga opozoriti na posledice, če tega ne stori (prvi odstavek 31. člena ZUS-1).

3.Tožnik se je na poziv sodišča odzval z vlogo z dne 30. 12. 2023, v kateri je navedel, da sodišču pošilja kopijo upravnega akta, na katerega se tožba nanaša, in sicer odločbo št. DT-409-23-103/2023. Vlogi pa je priložil odločbo Ministrstva za finance, št. DT-499-23-103/2023-2 z dne 26. 10. 2023.

5.Če je tožba nepopolna ali nerazumljiva, zahteva sodnik od tožnika, naj v določenem roku odpravi pomanjkljivosti, obenem pa ga mora poučiti, kaj in kako naj napravi, in ga opozoriti na posledice, če tega ne stori (prvi odstavek 31. člena ZUS-1).

6.Sodišče je zato tožniku s pozivom z dne 8. 3. 2024 pojasnilo, da je zaradi navedenih neskladij njegova tožba nerazumljiva, saj ni mogoče ugotoviti, kateri upravni akt s tožbo sploh izpodbija, kar pomeni, da ni mogoče ugotoviti predmeta odločanja v tem upravnem sporu. Zato ga je na podlagi prvega odstavka 31. člena ZUS-1 pozvalo, da tožbo z dne 19. 8. 2023, v povezavi z vlogo z dne 30. 12. 2023, v roku 8 dni od vročitve tega poziva popravi oziroma dopolni tako, da bo primerna za nadaljnjo obravnavo, to je, da jasno navede kateri upravni akt s tožbo izpodbija in ta upravni akt (v izvirniku, prepisu ali kopiji) pošlje sodišču. Sodišče je tožnika obenem opozorilo, da bo tožbo zavrglo, če v postavljenem roku ne bo ravnal v skladu s tem pozivom, saj je zaradi navedene pomanjkljivosti ne bo moglo obravnavati (drugi odstavek 31. člena ZUS-1).

4.Iz navedenega izhaja, da se z v tožbi navedenima aktoma (sklep Finančne uprave RS, št. DT 4933-153578/2022-3 z dne 4. 1. 2023, in odločba Ministrstva za finance, št. DT-498-2-18/2023-2 z dne 19. 7. 2023) nista ujemala niti v vlogi z dne 30. 12. 2023 navedena odločba (odločba št. DT-409-23-103/2023) niti tej vlogi priloženi upravni akt (odločba Ministrstva za finance, št. DT-499-23-103/2023-2 z dne 26. 10. 2023).

4.Iz navedenega izhaja, da se z v tožbi navedenima aktoma (sklep Finančne uprave RS, št. DT 4933-153578/2022-3 z dne 4. 1. 2023, in odločba Ministrstva za finance, št. DT-498-2-18/2023-2 z dne 19. 7. 2023) nista ujemala niti v vlogi z dne 30. 12. 2023 navedena odločba (odločba št. DT-409-23-103/2023) niti tej vlogi priloženi upravni akt (odločba Ministrstva za finance, št. DT-499-23-103/2023-2 z dne 26. 10. 2023).

6.Sodišče je zato tožniku s pozivom z dne 8. 3. 2024 pojasnilo, da je zaradi navedenih neskladij njegova tožba nerazumljiva, saj ni mogoče ugotoviti, kateri upravni akt s tožbo sploh izpodbija, kar pomeni, da ni mogoče ugotoviti predmeta odločanja v tem upravnem sporu. Zato ga je na podlagi prvega odstavka 31. člena ZUS-1 pozvalo, da tožbo z dne 19. 8. 2023, v povezavi z vlogo z dne 30. 12. 2023, v roku 8 dni od vročitve tega poziva popravi oziroma dopolni tako, da bo primerna za nadaljnjo obravnavo, to je, da jasno navede kateri upravni akt s tožbo izpodbija in ta upravni akt (v izvirniku, prepisu ali kopiji) pošlje sodišču. Sodišče je tožnika obenem opozorilo, da bo tožbo zavrglo, če v postavljenem roku ne bo ravnal v skladu s tem pozivom, saj je zaradi navedene pomanjkljivosti ne bo moglo obravnavati (drugi odstavek 31. člena ZUS-1).

7.Iz vročilnice, ki je v sodnem spisu izhaja, da je bil navedeni poziv sodišča tožniku (s fikcijo vročitve) vročen 26. 3. 2024. Osemdnevni rok za dopolnitev oziroma popravo tožbe se je tako iztekel 3. 4. 2024, vendar tožnik v tem roku in vse do izdaje tega sklepa tožbe ni dopolnil oziroma popravil, kljub temu, da je bil opozorjen na pravne posledice takšne opustitve.

5.Če je tožba nepopolna ali nerazumljiva, zahteva sodnik od tožnika, naj v določenem roku odpravi pomanjkljivosti, obenem pa ga mora poučiti, kaj in kako naj napravi, in ga opozoriti na posledice, če tega ne stori (prvi odstavek 31. člena ZUS-1).

5.Če je tožba nepopolna ali nerazumljiva, zahteva sodnik od tožnika, naj v določenem roku odpravi pomanjkljivosti, obenem pa ga mora poučiti, kaj in kako naj napravi, in ga opozoriti na posledice, če tega ne stori (prvi odstavek 31. člena ZUS-1).

7.Iz vročilnice, ki je v sodnem spisu izhaja, da je bil navedeni poziv sodišča tožniku (s fikcijo vročitve) vročen 26. 3. 2024. Osemdnevni rok za dopolnitev oziroma popravo tožbe se je tako iztekel 3. 4. 2024, vendar tožnik v tem roku in vse do izdaje tega sklepa tožbe ni dopolnil oziroma popravil, kljub temu, da je bil opozorjen na pravne posledice takšne opustitve.

8.Zaradi vsega navedenega sodišče upravnega spora v predmetni zadevi ne more opredeliti, pri čemer tudi ni pristojno, da bi samo nadomeščalo voljo strank. Ta volja mora biti zato izražena dovolj jasno, da lahko sodišče ravna v skladu z njo. V obravnavani zadevi iz navedenih razlogov ni tako, zato sodišču ne ostane drugega kot ugotovitev, da tožba ni sposobna za nadaljnje faze obravnave.

8.Zaradi vsega navedenega sodišče upravnega spora v predmetni zadevi ne more opredeliti, pri čemer tudi ni pristojno, da bi samo nadomeščalo voljo strank. Ta volja mora biti zato izražena dovolj jasno, da lahko sodišče ravna v skladu z njo. V obravnavani zadevi iz navedenih razlogov ni tako, zato sodišču ne ostane drugega kot ugotovitev, da tožba ni sposobna za nadaljnje faze obravnave.

6.Sodišče je zato tožniku s pozivom z dne 8. 3. 2024 pojasnilo, da je zaradi navedenih neskladij njegova tožba nerazumljiva, saj ni mogoče ugotoviti, kateri upravni akt s tožbo sploh izpodbija, kar pomeni, da ni mogoče ugotoviti predmeta odločanja v tem upravnem sporu. Zato ga je na podlagi prvega odstavka 31. člena ZUS-1 pozvalo, da tožbo z dne 19. 8. 2023, v povezavi z vlogo z dne 30. 12. 2023, v roku 8 dni od vročitve tega poziva popravi oziroma dopolni tako, da bo primerna za nadaljnjo obravnavo, to je, da jasno navede kateri upravni akt s tožbo izpodbija in ta upravni akt (v izvirniku, prepisu ali kopiji) pošlje sodišču. Sodišče je tožnika obenem opozorilo, da bo tožbo zavrglo, če v postavljenem roku ne bo ravnal v skladu s tem pozivom, saj je zaradi navedene pomanjkljivosti ne bo moglo obravnavati (drugi odstavek 31. člena ZUS-1).

6.Sodišče je zato tožniku s pozivom z dne 8. 3. 2024 pojasnilo, da je zaradi navedenih neskladij njegova tožba nerazumljiva, saj ni mogoče ugotoviti, kateri upravni akt s tožbo sploh izpodbija, kar pomeni, da ni mogoče ugotoviti predmeta odločanja v tem upravnem sporu. Zato ga je na podlagi prvega odstavka 31. člena ZUS-1 pozvalo, da tožbo z dne 19. 8. 2023, v povezavi z vlogo z dne 30. 12. 2023, v roku 8 dni od vročitve tega poziva popravi oziroma dopolni tako, da bo primerna za nadaljnjo obravnavo, to je, da jasno navede kateri upravni akt s tožbo izpodbija in ta upravni akt (v izvirniku, prepisu ali kopiji) pošlje sodišču. Sodišče je tožnika obenem opozorilo, da bo tožbo zavrglo, če v postavljenem roku ne bo ravnal v skladu s tem pozivom, saj je zaradi navedene pomanjkljivosti ne bo moglo obravnavati (drugi odstavek 31. člena ZUS-1).

9.Sodišče je zato tožbo zavrglo na podlagi drugega odstavka 31. člena ZUS-1.

9.Sodišče je zato tožbo zavrglo na podlagi drugega odstavka 31. člena ZUS-1.

Zveza:

7.Iz vročilnice, ki je v sodnem spisu izhaja, da je bil navedeni poziv sodišča tožniku (s fikcijo vročitve) vročen 26. 3. 2024. Osemdnevni rok za dopolnitev oziroma popravo tožbe se je tako iztekel 3. 4. 2024, vendar tožnik v tem roku in vse do izdaje tega sklepa tožbe ni dopolnil oziroma popravil, kljub temu, da je bil opozorjen na pravne posledice takšne opustitve.

7.Iz vročilnice, ki je v sodnem spisu izhaja, da je bil navedeni poziv sodišča tožniku (s fikcijo vročitve) vročen 26. 3. 2024. Osemdnevni rok za dopolnitev oziroma popravo tožbe se je tako iztekel 3. 4. 2024, vendar tožnik v tem roku in vse do izdaje tega sklepa tožbe ni dopolnil oziroma popravil, kljub temu, da je bil opozorjen na pravne posledice takšne opustitve.

Zveza:

RS - Ustava, Zakoni, Sporazumi, Pogodbe

8.Zaradi vsega navedenega sodišče upravnega spora v predmetni zadevi ne more opredeliti, pri čemer tudi ni pristojno, da bi samo nadomeščalo voljo strank. Ta volja mora biti zato izražena dovolj jasno, da lahko sodišče ravna v skladu z njo. V obravnavani zadevi iz navedenih razlogov ni tako, zato sodišču ne ostane drugega kot ugotovitev, da tožba ni sposobna za nadaljnje faze obravnave.

8.Zaradi vsega navedenega sodišče upravnega spora v predmetni zadevi ne more opredeliti, pri čemer tudi ni pristojno, da bi samo nadomeščalo voljo strank. Ta volja mora biti zato izražena dovolj jasno, da lahko sodišče ravna v skladu z njo. V obravnavani zadevi iz navedenih razlogov ni tako, zato sodišču ne ostane drugega kot ugotovitev, da tožba ni sposobna za nadaljnje faze obravnave.

Zakon o upravnem sporu (2006) - ZUS-1 - člen 31, 31/1, 31/2

Zakon o upravnem sporu (2006) - ZUS-1 - člen 31, 31/1, 31/2

9.Sodišče je zato tožbo zavrglo na podlagi drugega odstavka 31. člena ZUS-1.

9.Sodišče je zato tožbo zavrglo na podlagi drugega odstavka 31. člena ZUS-1.

Pridruženi dokumenti:*

Pridruženi dokumenti:*

Zveza:

Zveza:

*Zadeve, v katerih je sodišče sprejelo vsebinsko enako stališče o procesnih oz. materialnopravnih vprašanjih.

*Zadeve, v katerih je sodišče sprejelo vsebinsko enako stališče o procesnih oz. materialnopravnih vprašanjih.

Javne informacije Slovenije, Vrhovno sodišče Republike Slovenije

Do relevantne sodne prakse v nekaj sekundah

Dostop do celotne evropske in slovenske sodne prakse
Napreden AI iskalnik za hitro iskanje primerov
Samodejno označevanje ključnih relevantnih odstavkov

Začni iskati!

Prijavite se za brezplačno preizkusno obdobje in prihranite več ur tedensko pri iskanju sodne prakse.Začni iskati!

Pri Modern Legal skupaj s pravnimi strokovnjaki razvijamo vrhunski iskalnik sodne prakse. S pomočjo umetne inteligence hitro in preprosto poiščite relevantne evropske in slovenske sodne odločitve ter prihranite čas za pomembnejše naloge.

Kontaktiraj nas

Tivolska cesta 48, 1000 Ljubljana, Slovenia